Зворотній бік слави: кіт Степан потрапив у скандал через рекламу бренду Yaro

1 грудня 2021, 17:59
Обережно, від слави до забуття один крок

Кіт Степан з продукцією бренду Yaro

Найвідоміший кіт в Україні на прізвисько Степан, який прославився завдяки посту в Instagram Брітні Спірс, як справжня зірка, вже потрапив у скандал.

Нещодавно харківський пухнастик тільки почав відчувати смак слави, у нього з'явилися перші замовлення на рекламу і одразу від італійського модного дому Valentino. Журналісти не відступають від власниці кота, намагаючись взяти коментарі про життя та звички домашнього улюбленця.

Реклама

Не дивно, адже за життям тварини в Instagram стежать 770 тисяч підписників, тому Степан став справжнім інфлюенсером.

Сьогодні на сторінці Степана з'явився новий рекламний пост. На фото кіт зображений у звичній позі, незворушно сидячи за столом. На самому столі була розміщена різна продукція скандального бренду Yaro.

Кіт Степан з продукцією бренду Yaro / Фото: Сьогодні

Реклама

Буквально за кілька хвилин після публікації підписники стали залишати гнівні коментарі та свої обурення щодо співпраці з брендом. Власниця сторінки, звичайно, видалила пост. Але фото та скріни вже почали розлітатися в Мережі.

Кіт Степан з продукцією бренду Yaro / Фото: instagram.com/loveyoustepan/

Поки господиня тварини не відповіла на запитання "Сьогодні" щодо інциденту.

Реклама

Можемо припустити, що випадок стався через недосвідченість власниці кота Степана, незнання та нерозуміння, як будувати співпрацю з брендами і як правильно зводити комерційно успішну модель і на що звертати увагу.

Кіт Степан з продукцією бренду Yaro / Фото: instagram.com/loveyoustepan/

Що сталося з Yaro

Раніше ми вже розповідали подробиці скандалу бренду Yaro. У жовтні 2021 року власниця компанії Yaro Юлія Привалова опублікувала на особистій сторінці в Instagram селфі з чоловіком, яке було зроблено на тлі будівлі Кремля у Москві. Під одним із коментарів до посту Привалова залишила відповідь у вигляді глузливого анекдоту про бандерівців, який ще більше розлютив Мережу.

У результаті багато великих торгових мереж, включаючи "Сільпо" і Rozetka, відмовилися співпрацювати з брендом і продавати їх продукцію на своїх майданчиках.

Читайте також: