Синдром Моніки? Кортні Кокс випустить засоби для прибирання будинку

25 січня 2022, 14:05
Новий бренд актриси створює побутові товари для дому та прибирання, враховуючи необхідність доглядати за шкірою

Кортни Кокс создала бренд товаров для дома / Фото: Колаж: Сьогодні

Слідом за Гвінет Пелтроу та її свічок "Руки геть від моєї вагіни", Кортні Кокс, котра відома за роллю Моніки Геллер у популярному ситкомі "Друзі", розпочинає свою першу підприємницьку справу. Вона дебютує домашнім брендом Homecourt, запуск якого відбудеться в середу, 27 січня, пише WWD.

Бренд використовує косметичний підхід до продуктів, які традиційно відносяться до категорії товарів для дому, таких як мило для посуду та спреї для поверхонь, виготовлених з інгредієнтів для догляду за шкірою та вишуканих ароматів, а також до інших косметичних продуктів, таких як лосьйон для рук.

Реклама

Ми вирішили створити косметичну лінію для дому. Я одержима дизайном і своїм будинком, і я хочу, щоб будинок пахнув так, щоб самій мені хотілося носити цей аромат, — пояснила Кокс.

Новий бренд актриси створить товари для дому з огляду на догляд за шкірою з урахуванням догляду за шкірою Homecourt / Фото: wwd

Кокс об'єдналася у колаборації з колишнім співробітником WWD та співзасновником Nécessaire Ніком Аксельродом-Велком та колишнім керівником відділу маркетингу Viktor & Rolf Сарою Янке, щоб створити Homecourt.

Спочатку Homecourt запускає три продукти: засіб для миття рук, засіб для миття посуду та засіб для чищення поверхонь. Лосьйон для рук та дезодорант для свічок та кімнат — дебютують у березні.

Реклама

Процес розробки продуктів був зосереджений на створенні чотирьох нішевих ароматів, розроблених парфумерами Givaudan і Robertet, щоб надати продуктам вишуканий запах. Це аромати "Steed Rose", "Neroli Leaf", "Cipres Mint" та "Cece" — фірмовий аромат Кокс. Аромат акторки змішується з нотами кардамону з Гватемали, сушеного листя мате, кориці зі Шрі-Ланки, олії індонезійської пачулі та інших інгредієнтів.

Я використовую дві олії та один парфум і змішую їх разом. У нас неймовірна парфумерія, Givaudan та Robertet. Вони придумали саме те, що ми відправили їм як зразки, і було чудово, що ми змогли це зробити, тому що звідки ви знаєте, що є три різні аромати та олія, в яких так багато інших речей? Вони виконали чудову роботу, відтворивши мій особистий аромат, — розповіла Кокс про свій фірмовий аромат.

Для таких продуктів як мило для миття посуду та рук, Homecourt прагнули створити формули, орієнтовані на догляд за шкірою, щоб зробити процес миття посуду або прибирання приємнішим і кориснішим. Мило для посуду змішується з гліцерином для зволоження шкіри, а засіб для миття рук змішується з аргановою олією та екстрактом квіток австралійського гібіскусу для зволоження. Уся лінія Homecourt також протестована дерматологами.

Я не хочу сказати, що Homecourt перетворює прибирання на приємний ритуал, тому що ніхто його не любить, і ми б збрехали вам, сказавши, що наші товари перетворять ваш побут на казку. Але мета бренду — зробити ці моменти кращими і саму ідею догляду за своїм простором приємнішою, — йдеться в анонсі.

Homecourt прагне створювати екологічно чисті продукти, які виробляються та упаковуються з дотриманням принципів сталого розвитку. Упаковка продуктів також повністю виготовлена з матеріалів, що переробляються, а багато інгредієнтів отримані з екологічно чистих джерел.

Реклама

Ціни на товари варіюються від 20 до 50 доларів (від 500 до 1400 грн).

Також читайте: нові чоловічі Birkenstock у колаборації з Dior