Яка якість розповість про вас більше, ніж досвід і досягнення

20 червня 2018, 09:27
Коли ви любите те, що робите, і робите те, що любите, розвиток неминучий

Захоплені люди виглядають привабливіше. Фото: depositphotos

Є одна риса, яка може розповісти про людину більше, ніж будь-який досвід і досягнення. І це захопленість.

Раніше ми також з'ясовували, як стати зібранішим і мотивованим: наукова відповідь.

Реклама

Які плюси і мінуси є у захопленості, розповідає Work.ua.

Заразлива енергія – ваш коник

Захоплений кандидат відразу виділяється серед інших. Він не просто сухо відповідає на питання (навіть якщо і дуже правильно), він веде діалог. У прямому сенсі цього слова. Він не відомий, а ведучий. Він направляє розмову в потрібну йому тему, його хочеться слухати. Він заражає своєю захопленістю професією, справою, якою горить. Таких кандидатів хочеться кликати до себе, не роздумуючи.

Реклама

Захопленість – дорога до розвитку

Коли ви любите те, що робите, і робите те, що любите, розвиток неминучий. Ви більше дізнаєтесь про цікавий для вас предмет, занурюєтеся в тему. І після цього просто не можете не робити успіхів.

Рано чи пізно захоплені люди охоплюють все нові і нові галузі знань, об'єднуючи їх і знаходячи абсолютно нові шляхи рішень для стандартних і нестандартних ситуацій. Саме такі люди стають інноваторами, і саме за ними йдуть інші.

Реклама

Коли "занадто" стає проблемою

Так-так, у захопленості є ще і свої мінуси. Іноді люди, охоплені інтересом до одного предмету, відчувають разочарування і швидко втрачають всіляке бажання продовжувати над ним працювати. Вчора ви ще були захоплені новою стратегією розвитку компанії, а сьогодні вона здається вам абсолютно безглуздою і нікому не цікавою.

На жаль, "ліків" від цього не придумали. Тобто або ви йдете до кінця з повною впевненістю в успіх і вогнем в очах, або ви кидаєте почате, не дійшовши і до середини шляху.

І саме цим захоплені кандидати можуть відлякати потенційних роботодавців. Тому що компанії потрібен той, хто буде доводити проекти від початку до кінця, а не заражати всіх своєю енергією і потім розчаровано кидати розпочате.

Але все-таки, незважаючи на можливі мінуси, захопленість – це здорово. Головне, щоб до неї додавалася завзятість. Інакше ця чудове якість може мати зовсім не той ефект, якого чекають від захоплених співробітників роботодавці.

Раніше сайт "Сегодня" з'ясовував, як досягти успіху в бізнесі: дев'ять установок переможця. Успіх – це перш за все досвід і якість виконання роботи, а не просто геніальна ідея.