Зображення додаткових продуктів на упаковці веде до переїдання – вчені

31 березня 2016, 11:57
Компаніям слід уточнювати, що зображені на упаковці додаткові продукти просто не включені в харчову цінність продукту

Важливо не переїдати. Фото: instagram.com/cat_velvet_cat

Оцінюючи розмір порції, люди можуть бути більш схильні до впливу зображень їжі на упаковці, ніж інформації про рекомендований розмір порції на звороті. При цьому зображення додаткових продуктів на зображенні, наприклад торт з глазур'ю на упаковці суміші для випічки.

Про це повідомив Брайан Вансинк, директор Лабораторії їжі і маркування, опублікувавши своє дослідження в журналі Public Health Nutrition.

Реклама

В ході досліджень він з'ясував, що фотографія торта з глазур'ю на упаковці суміші для випічки змушує людей думати, що саме така порція має заявлену харчову цінність, тим самим приводячи до збільшення калорійності підсумкової порції на 135% від рекомендованого на звороті.

В експерименті взяли участь дві групи, перша з яких складалася з 72 випускників університетів, а друга – з 44 жінок, що працюють в сфері громадського харчування.

За результатами дослідження, в обох групах дані зображення привели до більшої калорійності порції. Разом з тим фраза на коробці "глазур не включена в маркування харчової цінності" привела до значного зменшення розміру порції.

Реклама

"Безумовно, компанії не обманюють споживачів, коли зображують глазур на коробці, однак цей, здавалося б, незначний елемент має величезний вплив", – каже Вансинк.

За словами вчених, компаніям слід додавати фрази, що нагадують людям, що зображені на упаковці додаткові продукти просто не включені в харчову цінність продукту.