Раніше у соціальній мережі Instagram анонсували впровадження функції відключення лайків. У ніч на 15 листопада багато користувачів Інстаграма звернули увагу на те, що вони перестали бачити лайки. Про те, чому лічильники лайків раптово зникли, йдеться в повідомленні Instagram у Twitter.
Дивіться також у сюжеті про те, як заробити на селфі:

"Починаючи з сьогоднішнього дня ми розширюємо наш тест по всьому світі. Якщо ви берете участь у тестуванні, ви більше не побачите загальну кількість лайків і переглядів на фотографіях та відео, опублікованих у стрічці, якщо тільки вони не належать вам", – йдеться в повідомленні.

Instagram ставить нову мету – відучити користувачів соціальної мережі гнатися за лайками, натомість приділяти більше уваги контенту і його якості. Її пояснюють тим, що бажання виділитися серед учасників соціальної мережі часто призводить до нездорової манії і викликає психологічні проблеми.
Starting today, we're expanding our test of private like counts globally. If you're in the test, you'll no longer see the total number of likes and views on photos and videos posted to Feed unless they're your own. pic.twitter.com/DztSH0xiq2
- Instagram (@instagram) November 14, 2019
Раніше тестовий запуск з відключенням "сердечок" в Instagram відбувся у семи країнах: Австралії, Канаді, Новій Зеландії, Бразилії, Ірландії, Італії та Японії. Як відзначають у соцмережі, результати показали позитивні відгуки, попри те що молодь відчула стрес. Тому з сьогоднішнього дня покриття тестової функції розшириться по всьому світу, щоб отримати якомога більше зворотного зв'язку від спільноти.
Користувачів просять приготуватися до того, що після закінчення тестового періоду лічильник лайків і переглядів буде відключений назавжди. Власники акаунта, як і раніше, зможуть бачити, хто висловив симпатію їхньому запису, але для отримання точної кількості їм доведеться перераховувати імена вручну. Підписники побачать тільки кілька імен спільних друзів, які вподобали пост.
Є в обмеження і зворотний ефект. Закриття "сердечок" може сильно вдарити по відносинах брендів з блогерами. Оскільки лічильник перестане бути публічним, маркетинговим агенціям доведеться покладатися на дані, надані самими Instagram-блогерами, які не завжди можуть бути правдивими (наприклад, скріншоти можна підробити). У соцмережі додали, що розуміють цінність лічильника лайків для деяких користувачів, тому Instagram працює над новими функціями, які дозволять "продемонструвати цінність" того чи іншого облікового запису.
Нагадаємо, що раніше в Facebook вперше розповіли, що видаляють з Instagram. Також недавно Instagram усунув можливість шпигунства за користувачами.