Юрій Нікітін про KAZKA на "Пісні року" і фейкові новини: "Це справжня атака на проект"

6 грудня 2018, 17:06
Знаменитий продюсер розповів, чому в мережі "гуляють" фейкові новини про групу і кому це вигідно

 KAZKA і Юрій Нікітін з Ольгою Горбачовою. Фото: Андрій Максимов

 Український гурт KAZKA, яка настільки стрімко набрала шалену популярність, посідає лідируючі позиції в світових чартах і б'є рекорди з переглядів і прослуховуванням їх хіта "Плакала" в мережі. Останнім часом з'явилося багато фейковий новин про те, що KAZKA нібито братиме участь у російському фестивалі "Пісня року". Крім цього, групу заочно нагородили премією одного з російських радіо.

В ексклюзивному інтерв'ю Сьогодні.Lifestyle продюсер групи Юрій Нікітін пояснив, чому так відбувається і кому вигідно поширювати неправдиву інформацію про молоду групу. 

Реклама

- Для початку хочу привітати з неймовірним успіхом вашого нового проекту KAZKA, свідками якого ми всі є: багатомільйонні перегляди відео в YOUTUBE, верхні рядки "Плакала" в світових чартах, перемога відразу в трьох номінаціях премії М1 MUSIC AWARDS ... Що на вашу думку є ключовим фактором такого успіху групи? 

- Чесно кажучи, все, що відбувається з групою і піснею "Плакала" сьогодні – це Чудо, Божественний план. І, якщо ви просите виділити один з факторів успіху, то я змушений вас розчарувати. Це той випадок, коли абсолютно все "сходиться" в одному місці і в один час. Це як парад планет. У музиці таке трапляється раз в десять років і я відчуваю, KAZKA – це саме той випадок. Ми в MAMAMUSIC вже переживали подібний успіх з VERKA SERDUCHKA в середині 2000-х, тому я точно можу це ідентифікувати. 

- Пісню "Плакала" переспівали сотні разів, каверів на неї хоч греблю гати. Її навіть переклали російською. Учасники групи вже поділилися з нами своїми думками з цього приводу. А що скажете ви?

Реклама

 - "Плакала" переспівали не тільки російською, а й українською, англійською, турецькою ... Відразу після запуску треку ми розуміли, що "Плакала" не просто локальний хіт. Ця пісня здатна змінювати життя людей. Тому хотіли, щоб вона "зайшла", якнайдалі.


 

KAZKA
Фото: Андрій Максимов

- Тобто хочете сказати, ви планували, що трек українською мовою заграє на головних радіостанціях Болгарії, Туреччини, Ізраїлю ...?

Реклама

- Ми побачили її потенціал в перший місяць після релізу і ретельно аналізували будь-яку доступну статистику. Єдине, чого ніхто з нас не міг припустити, що пісня "включить" так багато зарубіжних територій, особливо тих, де не розуміють української.

- Як ви можете пояснити такий феноменальний успіх пісні "Плакала"?

- Пісня стала чимось більшим, ніж Супер Хіт. "Плакала" несе нові смисли, які роблять світ кращим. Кожен знаходить в цьому треку щось особливе, дуже особисте, як ніби вона адресована йому персонально.
Моя дружина, наприклад, вважає, що вся справа в тексті. Вона бачить в ньому сакральний акт зцілення жінки через сльози. Піартехнолога Ігоря Моляра зачіпають до глибини душі східні мотиви, якими наповнена пісня. А за версією радіопродюсера Артема Вознюка успіх треку пов'язаний з використанням хіп-хоп бітів – саме тому він так "качає" і звучить таким актуальним.

- Зі сцени Палацу спорту, під час отримання нагороди, Олександра назвала вас "другим батьком", а вашу дружину Ольгу Горбачову "другою матір'ю". У вас дійсно такі теплі стосунки?

- Сподіваюся, що так. Глобальний успіх будь-якого артиста вимагає від його команди максимального "включення" в проект, а значить, максимального розуміння, прийняття, терпіння, концентрації, спілкування з артистом. Міцний проект – велика сім'я.

KAZKA
Фото: Катя Кондратьєва

- Розголос швидко йде, а хороші і популярні пісні все-таки можуть набриднути. У мережі часто пишуть, що "Плакала" грає з кожної "праски". Як в такій ситуації не переборщити і не втратити баланс?

- Гарне питання. Тут все залежить від конкретної пісні і артиста.
"Плакала" – це феноменальний трек, по відношенню до якого не діють загальноприйняті правила. Якщо спиратися на рейтинги радіостанцій, то недавні дослідження показують, що "Плакала" все ще додає в своїй популярності з кожним днем в Україні.
А що стосується інших територій, то в щільній ротації пісня буде триматися ще мінімум 3-6 місяців, в залежності від специфіки того чи іншого ринку.

- Яка в принципі географія концертів групи на сьогодні?

- 12 січень концертом в Києві KAZKA закінчує першу частину дебютного туру "KARMA" в Україні. А на початку наступного року група продовжить своє турне концертами в Європі, США, Канаді, Ізраїлі ...

- Чи були офіційні запрошення на участь у концертах в Росії?

- Запрошення щодо концертних виступів надходять з десятків країн, де пісня "Плакала" знаходиться в топах, в тому числі і з Росії.

- Як вам здається, чим викликаний "хайп", який активно мусується в Facebook, щодо передбачуваної участі групи на фестивалі "Пісня року" в Німеччині?

- Спасибі, що робите акцент на тому, що мова йде про фестиваль, який відбудеться саме в Німеччині. Думаю, це пов'язано зі стрімким зростанням популярності групи KAZKA. Завдання цієї "заказухи" – спробувати применшити успіх групи, стримати хвилю популярності, яка продовжує наростати як в Україні, так і за її межами.

- З огляду на те, що ви називаєте цей галас "заказухою", ви все-таки думаєте, що це акція кимось спланована?

- Упевнений. Це не просто галас. Це справжня "атака" на проект. Ми проаналізували десятки акаунтів в фейсбуці, які активніше за інших поширювали інформацію про участь KAZKA у фестивалі. Крім того, що вони спотворювали сенс того, що відбувається, так ще й писали коментарі з використанням одних і тих же слів: "Бойкот. Зрада. Ганьба" і т.д. Так ось, виявилося, що більшість з них – це профілі-пустушки. Ті, у яких немає ні підписників, ні активностей на сторінках. Говорячи простою мовою – фейки.

KAZKA
Фото: instagram.com/kazka.band

- Вас вперше "атакують"? Група стикалася з подібними проблемами раніше, крім відомої всім історії з "дізлайками" під вашими відео в YOUTUBE?

- Розповім вам про недавню і мою улюблену "анти-піар" кампанію.
В один момент в мережі стали з'являтися пости і коментарі "викривального" характеру, про те, що Фіалка, яку тримає в руках солістка гурту Саша Зарицька в кліпі "Плакала", насправді – не фіалка! (Сміється. – Ред.). У це включилися ЗМІ і зверталися до нас з проханням прокоментувати цей факт, тим самим намагаючись втягнути нас в цей "скандал".

- І кому ж це може бути вигідно, конкурентам?

- Я не "відкрию вам Америку", якщо скажу, що є різні методи стримування зростання конкурентів. Найпоширеніший з них – "обливання брудом", вкидання в мережу інформації зі зміненими смислами. Зазвичай такі технології використовуються в політиці.

- І як же відреагували на все, що відбувається ваші слухачі?

- Наші фани залишаються з KAZKA. Як ніколи раніше ми отримуємо сотні повідомлень зі словами підтримки та побажаннями успіху. Замовники цієї "атаки" злегка прорахувалися, не врахували найголовнішого: аудиторія групи KAZKA, в основі своїй – люди думаючі, і їх не так просто збити з пантелику.

- Про що ця ситуація "говорить" особисто вам?

- Про те, що група зробила квантовий перехід у вищу лігу вітчизняного шоу-бізнесу. І вже стає чимось більшим, ніж просто музичний колектив. KAZKA – це український музичний феномен.

- Яким вам бачиться майбутнє групи?

- Грандіозним!