Heart Rate FW 2022/2023 / Фото: fashionweek.ua, Колаж: Сьогодні
Ювілейний 50-й сезон Ukrainian Fashion Week відкрив показ бренду домашнього одягу Heart Rate. Свої твори презентував креативний директор, дизайнер Сергій Бизов. Гості побачили 72 образи здебільшого у спортивному стилі.
Сергій використав неонові відтінки, а сам одяг здавався зручним і комфортним. Настрій шоу задавав саундтрек Call Me культової співачки Blondie. Всі ці яскраві відтінки трохи бентежили. Здавалось, що ми повернулися до 2000-х і прийшли не на модний показ, а вибирати спортивний костюм для школи.
Друга частина шоу більше нагадувала вечірку. Моделі виходили на подіум у бондажних сукнях, спортивних худі, декорованих стразами, а ще більшість нарядів були прикрашені пишними воланами.
Колірна палітра тут залишилася аналогічною – яскраві відтінки шкільних маркерів: синій, помаранчевий, салатовий та фуксія.
У фіналі модного шоу всі моделі вишикувалися біля інсталяції так, що подіум "Мистецького арсеналу" нагадував концертну сцену.
Інсайдери української модної індустрії були здивовані та збентежені такою колекцією. Справа в тому, що Сергій Бизов – легенда становлення української моди. У 1990-х він створив свій іменний Будинок моди, стояв біля витоків Ukrainian Fashion Week, у 2000-х розвивав мультибрендові бутіки Sanahunt, The Icon і Spazio, а колеги по праву називають його гуру у сфері fashion-бізнесу.
Модні критики очікували побачити чи мінімалізм, чи складний крій, чи екстравагантні форми... Але варто пам'ятати, що мода – це бізнес і часто замовник не хоче бачити креативні витвори, які неможливо буде продати.
Читайте також: Juliya Kros показали колекцію осінь-зима 2022/2023