"ВКонтакте" може запустити аудіорекламу в музиці

17 жовтня 2016, 16:15
Розробники тестують нову модель монетизації аудіосервіса

"ВКонтакте" може з'явитися аудіо-реклама. Фото: РБК

Учасник присвяченого веб-розробці паблік Webtackles Олексій Махьянов помітив у коді музичного плеєра "ВКонтакте" приховану можливість трансляції аудіореклами. Проаналізувавши код, розробники встановили, якою буде звукова реклама, коли вона буде запускатися, і як її можна буде заблокувати, пише AIN.

"Після підписання угод з музичними правовласниками ми не раз говорили про те, що будемо тестувати різні моделі монетизації аудіосервіса. Це один з видів тестування", – прокоментував знахідку в коді прес-секретар "ВКонтакте" Євген Красніков. Точної дати запуску реклами Красніков не назвав.

Реклама

Нагадаємо, у вересні соціальна мережа уклала угоду про використання ліцензійного контенту з найбільшими компаніями по звукозапису – Universal Music Group, Warner Music Group і Sony Music Entertainment.

Один із співробітників "ВКонтакте" розповідав виданню TJ, що в компанії розглядають ще один вид монетизації аудіозаписів – платну підписку, яка передбачає відключення реклами.

Як буде працювати тестована аудіореклама, з'ясували розробники Chrome-розширення VkOpt для модифікації "ВКонтакте". Швидше за все, вона буде прив'язуватися до кожного конкретного треку і довантажувати через 10 секунд після початку його відтворення, оскільки в цей момент плеєр відправляє на сервер запит з ID пісні. На думку розробників, таким чином рекламу можуть зорієнтувати на певні пісні. При швидкому ж перемиканні треків, швидше за все, рекламу можна буде пропускати.

Реклама

Жодних посилань, текстових або графічних анонсів і інших елементів звичайної веб-реклами такі оголошення не мають на увазі. Також розробники встановили, що блокувальники типу AdBlock зможуть відсікати рекламні аудіо-ролики.