Viber представив новий логотип

5 липня 2018, 14:02
Одним з елементів дизайну нового логотипу є японський ієрогліф "ichi"

Viber провів ребрендинг

Корпорація Rakuten провела ребрендинг свого сервісу зміною логотипу, в рамках стратегії щодо посилення синергії активів.

Одним з елементів дизайну нового логотипу є японський ієрогліф "ichi", який перекладається як "один" і символізує нові починання.

Реклама
Новий логотип Viber
Viber

На думку компанії, новий дизайн відображає здатність Rakuten і Viber випереджати конкурентів і бути інноваторами в своїх сферах.

Корпорація, назва якої перекладається як "оптимізм", з новим логотипом готова представляти своїм користувачам інновації в областях мобільних комунікацій, логістики та електронної комерції.