Вакансія для ледачих: Diesel шукає людину, яка вміє сидіти

8 жовтня 2017, 03:38
У компанії звільнилося місце виконавчого директора, а якщо бути точніше – стілець

На своїй сторінці в фейсбуці Diesel запустили інтерактивний конкурс. Справа в тому, що в компанії звільнилося місце виконавчого директора, а якщо бути точніше – стілець. Пошуками зайнялися негайно, знявши рекламний ролик про те, що розшукується людина, яка "вміє сидіти".

З 5 по 9 жовтня користувачі можуть залишати фотографії з коментарями того, як вони справляються з цим завданням. Переможець відправиться в міланський офіс Diesel і дійсно зможе побути виконавчим директором протягом тижня.

Коментарі під публікацією вже залишили понад 1200 осіб
.


Раніше повідомлялося , що світовий бренд Diesel представив осінньо- зимову колекцію одягу . Рекламний ролик для презентації знімали на недобудованому Подільському мосту в Києві . Крім моста , відео знімали в київському супермаркеті , полки якого завалені продукцією українського виробництва , і інших місцях столиці . На офіційному сайті Diesel розмістили і фотографію з зображенням одного з київських муралів.

Реклама

Рекламний відеоролик називається "Йди за недоліками" (Go With The Flaw) і супроводжується піснею Едіт Піаф Non, je ne regrette rien.

Відео зняв французький режисер Франсуа Руссель, який раніше працював над кліпами для Снуп Дога, Мадонни і Rolling Stones. Кліп складається з кількох історій молодих людей – хлопців і дівчат. Героями кампанії стали хлопчики і дівчатка, які виділяються з натовпу і з гордістю демонструють свої унікальні риси, такі як косі очі або моноброви.

"Бути унікальним набагато красивіше, ніж бути ідеальним. Змініть свій погляд на певні речі, і ви побачите, як навіть погане стає позитивним. Долаючи перешкоди і страхи, ти знаходиш краще життя" – пояснив художній керівник бренду Нікола Формікетті, – передає
Woman.ua.

Відповідно до філософії нової кампанії у вівторок Diesel оновив свій обліковий запис в Instagram , видаливши всі попередні зображення , завантажені до сих пір .

Компанія випустила коротку заяву , в якому пояснила свою стратегію : " Ми вважаємо , що недосконалість є нудною , а в Instagram всі прагнуть до досконалості . Ідеальна фотографія , ідеальна композиція , ідеальне життя . Ми просто втомилися від цього . Тому вирішили видалити все заради нового , недосконалого початку " .

Нагадаємо, Motorola зняла проморолик в метро Києва.