Український бренд провів диджитал-шоу з трьома моделями і застосунком, який змінює обличчя

16 жовтня 2020, 12:40
Моделі змінили близько 20 штучно згенерованих облич

KSENIASCHNAIDER

Український бренд KSENIASCHNAIDER представив диджитал-шоу, в якому брали участь всього три моделі. У показі було використано застосунок українських розробників Reface, що заміняє обличчя. У серпні 2020 року програма стала найпопулярнішою в розділі "Розваги" американського AppStore.

Показ нової колекції Ксенії та Антона Шнайдерів весна-літо – 2021 відбувся 15 жовтня. Для трьох моделей Reface згенерував близько 20 цифрових осіб неіснуючих людей. Це дало змогу організаторам не проводити кастинг.

Реклама

Читайте також:

Що стосується речей, то вони створювалися з використанням deadstock-тканини – зразків і обрізків із попередніх лінійок бренду. Денім-колекція представлена джинсами, спідницями, топами, худі та жакетами.

Реклама

Нещодавно ми розповідали, що Louis Vuitton представив колаборацію з NBA.