Toyota створила найекономічніший позашляховик RAV4 Prime: фото

21 листопада 2019, 11:57
RAV4 Prime здатний розігнатися до 100 км / год за 5,8 секунди

Toyota RAV4 Prime / Фото: Digital Trends

На автосалоні в Лос-Анджелесі Toyota представить нову модель гібридного позашляховика RAV4 Prime, який вийде в серійне виробництво вже в 2020 році. Автовиробник стверджує, що новий Prime буде не тільки більш економічним у порівнянні з іншими моделями RAV4, але і більш швидким і потужним. Все завдяки вдосконаленій силовій установці.

Дивіться також в сюжеті про те, як на автосалоні у Детройті представили Toyota Avalon:

Реклама

Як у випадку з Prius, Toyota використувала назву Prime для позначення гібридної трансмісії RAV4. Конструктивні особливості новинки дозволили встановити більш потужну батарею, яка забезпечує велику ємність для накопичення електрики при рекуперативному гальмуванні. Така батарея при повному заряді здатна забезпечити дальність поїздки на відстань до 60 кілометрів.

Читайте також:

Реклама

RAV4 Prime використовує той же 2,5-літровий 4-циліндровий двигун Аткінсона, що і RAV4 Hybrid, але з більш модернізованою гібридною системою. У результаті загальна потужність системи становить 302 кінських сили, що на 83 к.с. більше, ніж у звичайного RAV4 Hybrid. Toyota стверджує, що RAV4 Prime буде розганятися до 100 км/год за 5,8 секунди, що на цілих 2 секунди швидше за базовий RAV4 Hybrid.

Toyota RAV4 Prime / Фото: Digital Trends

Prime використовує ту ж систему повного приводу, що і RAV4 Hybrid. Окремий електродвигун живить задню вісь без фізичного з'єднання з передніми колесами. Тойота також включила позашляховий режим, який може збільшити тягу за рахунок гальмування обертового колеса і передачі потужності на протилежне колесо. Але ця модель не є повноцінним позашляховиком, 4Runner в цьому плані більш кращий.

Реклама

Toyota RAV4 Prime / Фото: Digital Trends

Бензинові і гібридні версії RAV4 доступні у величезних комплектаціях, але Toyota обмежує вибір RAV4 Prime лише двома – SE і XSE. Базова версія SE поставляється з 7-дюймовим сенсорним екраном, а також сумісністю з Apple CarPlay, Android Auto і Amazon Alexa. XSE додає підрульові пелюстки, бездротову зарядку для смартфонів, 9-дюймовий сенсорний екран і оббивку зі штучної шкіри.

Читайте також:

Адаптивний круїз-контроль, попередження про виїзд з смуги руху і автоматичний дальнє світло – все це входить в стандартну комплектацію. Преміум-пакет для рівня обробки салону XSE додає передній і задній парктроніки і зворотне автономне екстрене гальмування. На RAV4 Prime також поширюється 10-річна гарантія на нову батарею, або 240 тисяч кілометрів залежно від того, що настане раніше.

Toyota RAV4 Prime / Фото: Digital Trends

Коли він надійде в продаж влітку 2020 року, RAV4 Prime буде конкурувати з Mitsubishi Outlander PHEV і підключається гібридною версією недавно переробленого Ford Escape. Ford буде використовувати версію трансмісії від Lincoln Corsair Grand Touring, але без повного приводу.

Нагадаємо, що раніше BMW випустить модель i4, здатну конкурувати з Tesla Model 3. Також недавно Mercedes-Benz показав автомобіль майбутнього.