Режисер Герман Ненов розкрив, що за лаштунками новорічного шоу "Привіт, 20-ті"!

27 грудня 2019, 16:31
Герман Ненов відповів на кілька запитань щодо свого новорічного проєкту для телеканалу "Україна" і про себе

Герман Ненов / Фото: прес-служба

Головним режисером-постановником новорічного шоу на телеканалі "Україна" є 30-річний Герман Ненов. Під його керівництвом було розроблено 41 яскравий і видовищний номер для 27 топових українських артистів. Ексклюзивно для "Сьогодні" Герман Ненов відповів на кілька запитань про свій проєкт і про себе.

Режисер Герман Ненов / Фото: прес-служба телеканалу "Україна"

Реклама

- У шоу "Привіт, 20-ті"! ти об'єднав останні світові тенденції. Розкажи докладніше про це.

- Однією з головних фішок шоу стало використання технологій доповненої реальності, коли ЗD-графіка виникає в самому залі для глядачів і повністю змінює візуальний простір. Протягом останніх двох років ця технологія активно застосовується на світових музичних преміях.

"Привіт, 20-ті"! / Фото: прес-служба телеканалу "Україна"

Реклама

- Як ти підбирав номери для кожного артиста, чим керувався?

- Моєю головною метою було взяти за основу класичні новорічні та різдвяні традиції, а й одночасно додати туди інновацій, молодого і свіжого погляду. Номери для кожного підбиралися, виходячи з індивідуальності самого артиста, конкретної пісні, яку він виконує і загальної концепції всього шоу.

- Ви з артистами відразу прийшли до взаєморозуміння? З ким із зірок найскладніше було працювати?

Реклама

- У цьому шоу задіяні не тільки молоді, а й уже добре відомі топові артисти. Вони не перший рік на сцені, домоглися певного успіху, мають власне бачення себе і можуть собі дозволити наполягати саме на ньому. Для мене, як для режисера, найприємніше те, що 90% з них сприйняли ідеї номерів з першого разу. Всі були відкриті до творчих експериментів, до стилістичних і візуальним перевтілень. Лише з двома артистами у мене виявилося концептуально різне бачення того, що відбувається. Не буду називати їхні імена, але так – велися суперечки, десь я йшов на поступки, десь продовжував наполягати на своєму. Всі інші були дуже відкриті!

Тіна Кароль в шоу "Привіт, 20-ті"! / Фото: прес-служба телеканалу "Україна"

- Хто з артистів по-іншому відкрився для тебе й інакше відкриється перед глядачам?

- Одне з найяскравіших перевтілень, яке здивує багатьох глядачів, – це DZIDZIO. Зазвичай цей артист зовсім по-іншому подає себе. А тут в своїх двох номерах він постає в кардинально різних образах – в образі Санта-Клауса і образі пафосного мільйонера. Глядачі точно таким його ще не бачили! Ще в незвичному образі постане Mamarika – вона стане поп-дівою, кумиром з 80-х.

- Які номери будуть найбільш видовищними і найнебезпечнішими? Яким пишаєшся найбільше?

- Кожен номер – маленький Всесвіт, який я створював для артиста і в якому прожив своє окреме життя. Для мене вони всі важливі. Але якщо дивитися об'єктивно, з технічного боку – видовищні номери у Тіни Кароль, THE HARDKISS. Розкішна Оля Полякова буде злітати під саму стелю, це теж був складний номер. А ось номер для MELOVIN був без перебільшень небезпечним для життя. На майданчику чергували пожежники і швидка! Але все обійшлося.

DZIDZIO в шоу "Привіт, 20-ті"! / Фото: прес-служба телеканалу "Україна"

- Ти пам'ятаєш першого артиста, якому колись поставив номер? А свій гонорар за це?

- Перший артист, з яким я працював, – це відомий український композитор Євген Хмара. Це був не просто номер – я ставив йому шоу "Знамення" в Жовтневому палаці. Суму гонорару називати не буду, але вона мене тоді влаштувала. Я був дуже задоволений своїми емоціями після шоу. Це був перший такий масштабний досвід для мене, адже в шоу брав участь не тільки Женя, а й інші запрошені артисти. Треба було до кожного знайти правильний підхід. Було нервово, але я впорався.

"Привіт, 20-ті"! / Фото: прес-служба телеканалу "Україна"

- Тебе вже порівнюють з кимось із колег, хто довше в професії? Може, з Аланом Бадоєвим?

- Я вважаю, що кожен режисер – унікальний, а будь-які порівняння – некоректні. Такого як я – більше немає. Такого як Алан – теж. У мене свій індивідуальний погляд. У кожного з моїх колег – теж. Порівняння в творчості – некоректна річ. Останній рік люди почали впізнавати мій почерк. Все частіше і частіше мене питають: "А це випадково не твоя робота?" – і говорять про якийсь із моїх номерів або шоу. Ось це дуже приємно!

Читайте також інтерв'ю успішного кліпмейкера Леоніда Колосовського і продюсера Віталія Денчука про специфіку роботи з артистами і тонкощі створення кліпів.