Поради щодо тиску в шинах. Фото: autocentre.ua
У нинішній час не знайдеться, мабуть, жодного автомобіліста, який не знає про важливість дотримання правильного тиску в шинах. І це один з найважливіших параметрів експлуатації авто. Причому таке почесне звання він заслужив не випадково, оскільки саме авто шини з вірно виставленим тиском повітря забезпечують і безпеку переміщення і довговічність, як свою, так і безпосередньо транспортного засобу. А неправильно накачана гума, в свою чергу, може привести до безлічі проблем, але цьому, на жаль, надається дуже мало значення, передає glavnoe.ua
У загальному вигляді неправильний тиск в покришці можна розділити на надлишковий і недостатній . Кожен з яких має свої особливості.
Так, занадто низький показник тиску повітря може призвести до:
- значного підвищення споживання пального;
- швидкого зносу зовнішньої частини протектора;
- збільшеного навантаження на деталі підвіски, різних приводів і КПП;
- істотного зниження безпеки за рахунок подовження зупинкового шляху і притуплення реакції автомобіля на дії кермом;
- появи можливості розбортування колеса при проходженні віражу;
- зниження опірності покришки аквапланування;
- і безлічі інших неприємностей.
Також дуже важливий момент, коли неправильний тиск спостерігається в одному колесі з чотирьох. Це загрожує повною втратою управління.
Єдино вірним показником тиску повітря в шині буде той параметр, який вказаний виробником конкретного транспортного засобу. І цієї цифри слід дотримуватися завжди. Причому проводити контроль стану накачування коліс слід не рідше разу на місяць, перед виїздом. Після поїздки здійснювати такі процедури слід після закінчення деякого часу, коли і покришка і повітря в ній охолонуть до температури навколишнього середовища.
Стежити за цим важливим показником найкраще за допомогою відкаліброваних манометрів, що мають високу точність. Важливо пам'ятати, що перевагу слід віддавати тільки виробникам з перевіреною репутацією, прилади яких мають мінімальну похибку.
- швидше зношується центральна частина свого протектора;
- володіє ефектом "м'яча", від чого зменшується не тільки комфорт, але й термін служби ходової частини;
- негативно впливає на керованість шляхом занадто малого плями контакту з поверхнею і збільшує гальмівний шлях автомобіля;
- може лопнути на великій швидкості тощо.