Правила успіху від відомих людей: Сем Уолтон

5 листопада 2017, 08:59
Творець найбільшої в світі мережі магазинів Wal-Mart вважає, що потрібно випереджати очікування клієнтів

Діліться своїми прибутками з співробітниками і поводьтеся з ними, як з партнерами. У відповідь вони стануть ставитися до вас так само, і разом ви досягнете висот, про які мріяли.

Стимулюйте працівників. Постійно шукайте нові методи стимулювання співробітників і підтримки змагального духу в колективі.

Діліться будь-якою доступною вам інформацією з співробітниками. Чим більше вони знають, тим більше розуміють. Чим більше вони розуміють – тим більше зацікавлені в успіху справи.

Високо цінуйте все, що роблять співробітники. Ніщо не замінить щирих слів похвали, виголошених вчасно. Вони обійдуться вам даром, а принесуть статок.

Відзначайте успіхи. Вмійте посміятися над помилками. Не сприймайте себе занадто серйозно.

Прислухайтеся до всіх, хто працює в компанії. Люди, що працюють на передньому краї, ті, хто спілкується з клієнтами, дійсно знають, як йдуть справи.

Випереджайте очікування клієнтів. Дайте їм те, чого хочуть, і трохи більше.

Слідкуйте за витратами більше, ніж за конкурентами.

Пливіть проти течії. Знайдіть власний шлях. Н е керуйтеся побитими істинами.

Існує тільки один бос – покупець. Він може звільнити будь-якого співробітника компанії аж до директора, просто витративши гроші десь ще.