Щиросерде тестування полегшує розуміння себе.
Комусь його не вистачає, хтось його вбиває, а він йде , не звертаючи ніякої уваги ні на перше, ні на друге . А поки час іде, нам треба вчитися його використовувати з розумом , а для початку дізнатися про свій стиль поводження з цією константою . У всіх він різний, тому одні люди встигають звернути гори за день, а іншим не вистачає року на обдумування мрії. До якого типу належите ви і що робити, щоб цей тип поміняти, ви дізнаєтеся з тіста.
ІНСТРУКЦІЯ
Оцініть себе в балах:
- 0 — майже ніколи
- 1 — іноді
- 2 — часто
- 3 — майже завжди
ЗНАХОДИМО СВІЙ ТИП
Отже, прийшов час порахувати бали.
0—15. Ви не плануєте свій час і перебуваєте під владою зовнішніх обставин. Ви досягнете своїх цілей, якщо складете список пріоритетів і будете дотримуватися його.
16—20. Ви намагаєтеся опанувати свій час, але не завжди досить послідовні, щоб мати успіх.
21—25. У вас досить високий рівень менеджменту.
26—30. Ви можете служити зразком для кожного, хто хоче навчитися раціонально використовувати свій час – у вас є чому вчитися.
НЕ ДУМАЙ ЗВЕРХНЬО
Всім, хто набрав до 20 балів варто прочитати вижимку з основних принципів тайм-менеджменту, запропоновану київським психологом Олексієм Фроловим, і сьогодні ж почати застосовувати ці поради на практиці.
ЧАСИ ПІК. Намагайтеся працювати в години пік своєї ефективності. Так ви встигнете зробити більше роботи високої якості за короткий проміжок часу.
НЕПРИЄМНЕ ВПЕРЕД. У списку справ завжди є найнеприємніше. Не старайтесь відкладати його в довгий ящик: воно нікуди не дінеться, а енергія на "постійно пам'ятати про нього" буде витрачатися. Зробіть його в першу чергу.
СТОП ЛАЙК. Роблячи важливі справи, відключіть соцмережі на будь-яких носіях, навіть якщо в цей час ваші друзі чи вороги обговорюють реальну загрозу вторгнення інопланетян на Землю. Якщо для роботи необхідно дивитися стрічку, поставте самообмеження: не більше 10 новин за один перегляд.
ПРАВИЛО 10/90. Воно говорить: 10% часу, витраченого на планування, економить 90% протягом її дозволу.
НІ. Навчіться відмовляти людям і своїм думкам, які заважають працювати.
ВІДПОЧИНОК. Регулярні перерви рятують від перенапруги: 10-15-хвилин щогодини (якщо завдання ємна). Або ж за принципом: "Зробив діло – гуляй сміло", – навіть якщо справа маленька, а гуляти ви будете з чашкою чаю на балконі п'ять хвилин.