На лице жахливі, теплі всередині: бренд Ugg відзначив 40-річний ювілей новою рекламою

5 жовтня 2018, 06:31
Австралійський бренд Ugg святкує день народження новою рекламною кампанією

Адвоа Абоа в рекламі Ugg. Фото: Ugg

Популярний австралійський бренд Ugg, що випустив в січні нинішнього року відразу дві нові моделі взуття – шльопанці і ботфорти, святкує своє 40-річчя. З нагоди чого була представлена ювілейна рекламна кампанія.

Її героями стала відома британська модель Адвоа Абоа і дизайнер Герон Престон, які приміряли моделі чобіт, що вже стали класикою. При цьому Престон, який, за його ж словами, завжди вважав "уггі" дивними, ще й брав участь у створенні нової колекції.

Реклама

Нова рекламна кампанія Ugg / Фото: Фото: Ugg

Нагадаємо, днями в Парижі відгримів Тиждень моди, під час якого вулиці французької столиці стали не менш цікавим місцем, ніж подіуми. Саме там можна було спостерігати безліч стильно одягнених людей в красивому, а часом і дуже дивному взутті.

Реклама

Тим часом перша леді США, Меланія Трамп, під час робочого візиту до Африки була помічена в лоферах зі зміїним принтом з Zara.

А стилісти розповіли, які пальта будуть модні цього сезону. А також порадили, на що варто звернути увагу при виборі нового.