Найпопулярніші тренди серед покоління Z / Фото: Сьогодні
Google представили новий звіт з результатами найпопулярніших запитів за рік серед покоління Z, які не уявляють свого життя без гаджетів. Дані зібрали за допомогою Pew Research Center, вони включають запити тих, хто народився в період з 1997 по 2012 рік.
Так, на першому місці опинилися запити "естетика покоління Z" і "рожева естетика". За ними слідують: "гранж", "2000-і", стиль Softgirl (милі дівчатка – прим. ред.) та "естетика old money" про багаті сімейні династії та їх спадкоємців.
Серед інших трендів Google описує сплески пошукових запитів на моду і макіяж 2000-х, які стали популярні з початку серпня. Серед них: велюрові спортивні костюми Juicy Couture, панами, толстовки на блискавці з капюшоном, джинси із заниженою талією, укорочені футболки, міні-спідниці та французький манікюр. Інтерес до них зріс за даними аналітиків за останній рік більш ніж на 1250%.
Одними з найпопулярніших трендів серед зумерів стали:
- бейсболки (зростання на 750%),
- сукні-комбінації (зростання на 180%),
- шпильки-краби для волосся (зростання на 250%),
- джинси мом (зростання на 600%),
- взуття на платформі (зростання на 450%).
Серед fashion-брендів, найпопулярнішими серед покоління Z стали: мас-маркет ритейлер Edikted, соціально орієнтований бренд Cider, австралійський рітейлер Verge Girl, Adika і Victoria's Secret.
Найпопулярнішими стрижками стали: маллет, як у Майлі Сайрус, багатошарова стрижка з чубчиком Wolf cut, як у Біллі Айліш, чоловіча зачіска eBoy, як у Тімоті Шаламе, Wings – популярна стрижка у скейтбордистів.
Раніше ми розповідали, що YSL випустили колекцію косметики для проблемної шкіри і назвали її "Ню"