Intel оновила логотип вперше за 14 років

4 вересня 2020, 09:35
Intel представила більш просту і лаконічну емблему в плоскому стилі, яка не змінювалася з 2006 року

Відтепер Intel використовує більш широку палітру синього кольору в емблемі компанії

Цього року великі світові компанії взяли за моду робити ребрендинг. Влітку змінила логотип BMW, за нею слідом пішла Nissan разом з анонсом нового електромобіля. Тепер логотип змінила велика компанія Intel, яка представила більш простий і лаконічний значок в плоскому стилі. До цього компанія не проводила ребрендинг з 2006 року.

Редизайн стався разом з анонсом важливих процесорів 11-го покоління Tiger Lake, які повинні стати на 20% потужніше попереднього покоління і підтримувати шину PCIe 4.0 під нові відеокарти від Nvidia GeForce RTX 3000.

Реклама

Варто відзначити, що нова емблема Intel відсилає її до оригінального значку, використовуваному з 1968 по 2006 рік. На думку дизайнерів видання The Next Web, ребрендинг був необхідний, так як старий "герб" компанії був вже застарілим за сучасними мірками. Новий дизайн трохи освіжив візуальне враження.

Дивіться також в сюжеті про те, якими були комп'ютери в 90-е:

Реклама

Відтепер компанія використовує більш широку палітру синього кольору, щоб відповідати логотипу, і здебільшого робить акцент на білому шрифті на синьому тлі. Маленька квадратна точка над буквою i в усіх випадках пофарбована в синій колір і означає процесор. Адже процесори виглядають як прямокутники.

Новий логотип Intel – квадратна точка над "I" символізує процесор

Реклама

Приклади логотипу Intel в різних варіаціях

Крім логотипу, ви також побачите, що компанія використовує споріднений шрифт під назвою Intel One у всій лінійці продуктів.

Також представлений новий шрифт

Також разом з новим логотипом Intel показала брендові наклейки назв процесорів, які будуть кріпитися до корпусів комп'ютерів і ноутбуків.

Intel також показала брендові наклейки назв процесорів

Нагадаємо, що раніше Ілон Маск розсекретив значення логотипу Tesla. В той же час BMW змінила логотип бренду з консервативного на райдужний на підтримку ЛГБТ-спільноти.