Як змусити інтернет-магазин повернути або обміняти товар: порада юриста

31 травня 2017, 11:22
Часто онлайн-продавці підміняють поняття "зроблене на замовлення"

Поверненню та обміну – не підлягає. Інтернет-магазини в Україні все частіше відмовляються брати назад товар, який не підійшов покупцям, виправдовуючись різними причинами. В яких випадках покупцеві повинні віддати гроші, а в в яких товари повернути не вдасться, з'ясовували журналісти "Сегодня".

Юрист Сергій Власов на практиці часто стикається з випадками, коли покупки відмовляються прийняти в магазині, запевняючи, що вони були зроблені "під замовлення". Власов зазначає: інтернет-магазини часто спекулюють на понятті "товар під замовлення", порівнюючи його з ексклюзивним товаром.

Реклама

"Інтернет-магазин дійсно може відмовити в розірванні і повернення коштів. Але обміну не підлягає товар, який був спеціально виготовлений або спеціально перероблений під конкретного клієнта", – зазначає Власов.

Юристи радять в таких випадках залучати Держслужбу захисту прав споживачів. До суду справа доходить рідко – досить однієї перевірки магазину інспекцією.