Як заробити на чужих поїздках за кордон

28 червня 2015, 10:00
Офіс під пальмою, мільйон друзів і світ як на долоні

І клієнтові приємно, і вам.

Багато українців , вивчивши Туреччину -Єгипет до дірок , тепер шукають для відпустки оригінальні маршрути. Так народився попит на тревел – експертів, готових поділитися досвідом далеких мандрівок за гроші. Організатор бюджетних подорожей – нова перспективна професія і найкраща можливість з'єднати любов до поїздок із заробітком .

На відміну від турагентств , професійні мандрівники не продають готові пакетні тури і подібні послуги, а розробляють унікальні плани самостійних поїздок , любителів яких стає все більше. Побувати самостійно за кордоном – значить організувати і продумати масу деталей , що на практиці забирає чимало часу і не гарантує безпомилкового результату. Набивши чимало гуль і багато чому навчившись , можна продавати свої знання, вміння і зусилля мандрівникам -початківцям , економлячи їх час і гроші. Платити вам будуть не за посередництво у бронюванні , а за допомогу в організації унікального, насиченого враженнями туру . Ви можете бути як фахівцем- одинаком , так і співробітником агентств з планування подорожей – об'єднань експертів , архітекторів подорожей і провідників – екскурсоводів.

Реклама

СТАРТ КАР'ЄРИ

Найпростіше працювати в готовій команді як гід, експерт з планування, тревел – блогер – копірайтер, тревел – програміст. Складніше – власний проект. Його починайте з створення професійного профайла та іміджу в соцмережах, медіаресурс , радить Юлія Шкурко . " Продумайте потенційне джерело замовників : сайт -візитка, блог, сторінки в соцмережах з лояльною аудиторією, – ділиться досвідом вона. – Розмістіть інформацію про себе на ресурсах фрілансерів , надавайте послуги турагентствам за договором ".

Кращі планувальники – популярні в соцмережах психологи і айтішники.

ЗАПУСК.Для старту проекту знадобляться один- два однодумці . Офіс потрібен, якщо збираєтеся виходити на ринок як оператор послуги . Але в будь-якому випадку необхідний інтернет , електронний банкінг, доступ до платформи – постачальника клієнтів або власна база .

Реклама

Вам треба стати публічною особою з тисячами френдів у соцмережах . " Рекламою не займаюся взагалі – тільки Facebook і сарафанне радіо , – розповідає засновник "Служба пригод " Логвиненко. – Справа пішла швидко, тому що в мережі мене знали. А от якщо аудиторії немає , стартувати складно". Для популярного блогера , за словами Юлії Шкурко , його передплатники — потенційні клієнти , а аккаунт – резюме . "Щоб справа приносила дохід , станьте активним користувачем , – говорить вона. – Діліться досвідом , пишіть путівники, поповнюйте Інфоресурс" .

ЗНАННЯ.За словами Богдана Логвиненка, потрібний багаж знань приходить після відвідування близько 40 країн, хоча щось можна освоїти і в теорії. "Необхідно розбиратися в логістиці , картах і графіках руху , стикування ", – говорить досвідчений мандрівник . Обов'язкове знання географії, бажано історії, перераховує Юлія Шкурко , а для розвитку власного проектупсихології і всього з області інтернет-маркетингу : мейлінг , копірайтинг, SMM , SMO , продажу ( B2B, B2C ) . " Ціную людей з IT- та математичною освітою : вони відповідальні і ідеально планують логістику , організовують поїздки і внутрішні процеси , – зазначає Юлія . – Кращі співробітники – комунікабельні , готові змінювати спосіб життя і багато працювати з людьми, мислячі неординарно і прогресивно , ініціативні і з допитливим розумом ". Цінуються люди, що займаються активними видами спорту ( кемпінг ) , планувальники небанальних напрямків, експедицій, з особливим хобі.

НЕСТАБІЛЬНА СВОБОДА

Реклама

Головне, за що любить свою професію засновник "Служба пригод " Богдан Логвиненко, – працювати можна , перебуваючи в будь-якій точці світу , живучи в подорожах, і це дарує відчуття повної свободи : свою зайнятість він планує сам. Крім того, вона дозволяє інтенсивно самонавчатися і розвиватися, зазначає Юлія Шкурко . І чим далі, тим більше перспектив відкривається" Відчутних капіталовкладень і витрат немає , якщо ви працюєте в форматі фрілансу , – говорить вона. – І можна поєднувати його з основною діяльністю ". Від останньої не поспішайте відмовлятися : щоб зарекомендувати себе в сфері подорожей і напрацювати власну лояльну аудиторію, знадобиться час , протягом якого заробітки будуть скромними. "Ваш образ життя кардинально зміниться, за здобуття свободи заплатите грошима, відносинами (зв'язки з тими, хто не прийме вас оновленого , втратите – зате обростете іншими) або особистими амбіціями , – попереджає Юлія . – А стреси , як і в будь-якій роботі , пов'язаній зі спілкуванням з людьми, гарантовані ". " Важлива проблема роботи планувальника бюджетних подорожейсезонність і нестабільність доходів, якщо солідна клієнтська база ще не напрацьована , – також звертає увагу Логвиненко. – Але якщо любити подорожі, жити ними , мати їх у крові , то нова професія освоїться легко і стане стилем життя".

$1000 І ХОСТЕЛ В АЗІЇ

В середньому експерт з подорожей – фрілансер має близько 40-50% від вартості замовлення , розповідає про заробітки Юлія Шкурко , керівник агентства з планування бюджетних подорожей Makemytrip . " Якщо він не частина колективу , що не залучається у внутрішні процеси і виконує обмежений спектр робіт , то заробляє від 50 до 300 дол./м іс. ( враховуючи падіння ринку), – прикидає вона. – А от експерт – активний учасник проекту із замовленнями з різних джерел , незважаючи на проблеми туристичного ринку сьогодні , отримує від $ 300 до $ 1000 на місяць ". Досвідчений професіонал з ім'ям , що публікує колонки і статті, планувальник, гід, тревел – журналіст в одній особіякий до того ж налагодив побічний бізнес ( поставляє цікаві та унікальні речі / товари з різних країн, відкрив в одній з них хостел , створив онлайн- путівник і т . п. ) , може розраховувати на суму від $ 1000 . Правда, для цього він повинен бути орієнтований не тільки на російсько-, а й англомовний ринок. " Займаючись тільки подорожами , важко стати мільйонером , доходи нестабільні і непрогнозовані , але в ваших силах на них впливати" , – резюмує мандрівниця .