Як за 100 років змінилося обличчя зомбі

10 лютого 2016, 03:02
Творці реклами показують, як розвивалося розуміння зомбі в масовій культурі

У мережу був викладений рекламний ролик доповнення The Following для комп'ютерної гри Dying Light, виконаний в стилістиці популярних в інтернеті таймлапс-відео "100 років краси". У пародії на вірусні відео розповідається про історію зомбі в масовій культурі, – передає "Корреспондент".

Творці реклами показують, як розвивалося розуміння зомбі в масовій культурі. Спочатку зомбі вважалися живими людьми, позбавленими волі, потім – повсталими мерцями. І лише в кінці ХХ століття остаточно утвердився образ заразної зомбі-епідемії, панівний і нині.

Реклама

Нагадаємо, в 6 сезоні "Ходячих мерців" помре половина персонажів.