Як вижити в open space: головні правила

25 квітня 2018, 10:34
У опенспейсах люди не тільки гірше себе почувають і менш ефективно працюють, а й частіше хворіють

Просторі офіси open space дуже популярні. Фото: depositphotos

Просторі офіси open space, які так популярні, не завжди справляються зі своєю місією – забезпечити циркуляцію свіжих ідей і їх втілень. При цьому співробітники все частіше скаржаться на шум, відсутність приватності та інші незручності.

Згідно з численними дослідженнями, в опенспейсах люди не тільки гірше себе почувають і менш ефективно працюють, а й частіше хворіють. А робота в приміщеннях без вікон провокує депресію і розлади сну.

Реклама

Work.ua розповідає про те, як вижити в open space, стати продуктивніше і не відчувати себе до вечора як вичавлений лимон.

Правила гуртожитку

Найпростіші і всім зрозумілі: розмовляти і сміятися неголосно, обідати в спеціально відведених місцях, вмикати / вимикати кондиціонер за згодою колег, дотримуватися порядку на робочому місці.

Реклама

Почніть з себе

Всі ми іноді встаємо не з тієї ноги, але краще не показувати свій поганий настрій колегам, а вже тим більше – зриватися на них. Навіть якщо ви вже закипаєте, постарайтеся зробити зауваження максимально коректно, щоб не викликати вогонь на себе. Пам'ятайте ж: хочеш змінити світ – став мобільний на беззвучний, говори з родичами в коридорі, обговорюй робочі питання неголосно, уникай, по можливості, все, що може заважати іншим. Заразливий не тільки поганий, але і хороший приклад.

Робіть перерви

Реклама

Не сидіть в офісі 8 годин нон-стоп. Виходьте з приміщення на кілька хвилин. Це і знизить навантаження на нервову систему, і зарядить вас силами і енергією. Подихайте повітрям, розімніть ноги. Робіть це не тільки в обід, а й додатково не менше двох разів на день. За 10 хвилин звіт ви не зробите, а ось прогулявшись, закінчите його швидше і якісніше.

Порятунок в деталях

Можна навіть постаратися впоратися з відсутністю особистого простору. Психологи рекомендують – створіть навколо робочого місця максимальний затишок. Повісьте фотографії, плакати, веселі картинки, якщо, звичайно, дозволяють правила компанії. Ні? Принесіть улюблену чашку, книгу, ручку, в кінці кінців. Заведіть собі теплу робочу кофту. Чим звичніше обстановка, тим простіше зануритися в роботу.

Шуму бій

Шуму в офісі не уникнути. Бувалі мешканці опенспейсов радять: зосередитися на роботі всупереч усьому допоможуть навушники. У деяких офісах це обов'язковий атрибут поряд з комп'ютером і принтером. До речі, принтер, сканер і ксерокс можна переставити в дальній кут офісу, щоб мінімізувати їх шум. Якщо музика не допомагає зосередитися – заведіть робочі беруші.

Обережно! Застуда

Одна з головних небезпек офісу без стін – вірусні інфекції. Ви можете навіть не знати, що ваш колега з іншого відділу прийшов на роботу з нежиттю, а назавтра злягти з температурою. Як захиститися? Частіше мийте руки, витирайте пил на робочому столі, чхати в серветку і відразу викидайте її в урну, а краще – не ходіть на роботу з температурою, нежиттю або кашлем. Начальство цього, швидше за все, не оцінить, а колеги здоровіше будуть.

І найголовніше – зберігайте позитив. Якщо ви дійсно любите свою роботу, то ніякі open space вам не перешкода. Намагайтеся не зациклюватися на тому, що не подобається і виробіть свої правила життя в одному кабінеті з десятком-другим колег.

Раніше сайт "Сегодня" з'ясовував, чому одні люди щасливі, а інші ні. Психологія відносин допоможе з'ясувати причини вчинків і поведінки людей.