Як правильно вибрати медичну страховку

4 грудня 2016, 01:47
Вибирати програму страхування слід усвідомлено, з урахуванням того, які послуги варто в неї включити, а від яких можна відмовитися

Будь-яка програма медичного страхування передбачає врахування індивідуальних запитів клієнта

Страхування невблаганно входить в наше життя . Найчастіше , його нам нав'язують , але ті , хто хоч раз зважився скористатися послугами страхових компаній , отримав сервіс і підтримку , страхуються з задоволенням , розширюючи список застрахованих ризиків . Одним з найбільш цікавих напрямків є приватне медичне страхування , пише likar.info.

Купуючи поліс на швидку страхову допомогу або інші види медстрахування, клієнти купують страховий захист на випадок непередбачених погіршень здоров'я і, крім того, послуги довіреного лікаря зі списком комерційних клінік. Бізнесмени давно і успішно використовують цей вид страхування як засіб нематеріальної мотивації співробітників. До того ж, це зручно. Клієнти вже навчилися обслуговуватися в вітчизняних медичних установах через довірених лікарів, відвідувати "по страховці" стоматологічні клініки різного рівня, навіть вакцинація за графіком проходить якось не помітно.

Реклама

Які програми пропонують страхові компанії?

Програми страхування розрізняються переліком послуг пропонованих клієнту . До найбільш розповсюджених відносяться :

Невідкладна допомога – програма включає первинний огляд , надання невідкладної допомоги ( у тому числі медикаментозну ) , екстрену госпіталізацію , проведення лабораторної експрес – діагностики , цілодобову невідкладну медичну допомогу та інше .

Реклама

Дитячий поліспрограма включає надання медичної допомоги дитині з першого дня народження і до досягнення віку 16 років . Така медична допомога включає : проведення всіх необхідних консультацій і обстежень в медустановах , лабораторні аналізи та , невідкладну і стаціонарну допомогу , вакцинацію від грипу , оплату медпрепаратів і інше .

Поліклінічні програмисюди входять послуги терапевта , консультації у фахівців різного профілю ( в залежності від захворювання ) , лікувальні процедури і маніпуляції , виїзди лікаря додому , лабораторні дослідження , оформлення лікарняного листа і інше .

Стоматологічна допомогавключає консультації та огляд , терапевтичне лікування , хірургічне лікування , анестезію , рентген .

Реклама

Страхування вагітності і пологівцей поліс вступає в силу в момент його придбання , починаючи з 1 – го , 2 – го або 3 – го триместру вагітності . Він включає допологове обстеження , проведення аналізів , спостереження акушером – гінекологом і екстрену госпіталізацію , а з 36 тижнів вагітності – ведення пологів .

Як купити медичну страховку?

Будь-яка програма т.зв. "медичного страхування" передбачає врахування індивідуальних запитів клієнта. Можна, не мудруючи, запросити "щоб все було і все покривалося". Але це дорого. Можна спробувати вивчити типові програми, але, без попередньої підготовки, документ цей здасться абсолютно не придатним до сприйняття. Можна керуватися принципами ціни, прислухатися до порад страховиків, можна ризикнути на перший рік, а там, в процесі, розібратися. Але, особа, відповідальна за страхування, ризикує весь наступний рік провести в розборі програм, штудіюванні списку винятків, підрахунку франшиз і вислуховуванні невдоволень з приводу нібито незадовільну якість обслуговування в обраної страхової компаніі.Чаще за все, в такому випадку, медична страховка стає тягарем для менеджера по персоналу і керівника підприємства. А клієнт, який вирішив сам себе застрахувати, починає сумніватися в правильності свого вибору. Після закінчення періоду страхування, накопичилося вже стільки негативу і неприємних спогадів, що єдиним виходом здається зміна страхового партнера.

Досвід минулого року підказує , що треба з'ясувати в першу чергу , що просити включити в програму страхування , а від чого відмовитися . І тоді починається процес майже усвідомленого вибору постачальника послуг зі страхування .

Страхові брокери

Страховий брокер , як людина зацікавлена в успіху як однієї , так і іншої сторони , зробить все можливе , щоб задовольнити вимоги і продавця , і покупця . Саме агент розрахує програму страхування , виходячи з потреб клієнта , і саме агент представлятиме інтереси клієнта перед страховиком . Агент , як ніхто інший , зацікавлений у продовженні співпраці і найголовніше , не вимагає від покупця послуг винагороди за свою працю .

Всі страхові агентства складаються з фахівців , добре розбираються в предметі і мають великий досвід роботи на ринку страхування . Їм знайомі всі підводні камені , ними визначені всі тонкі місця і саме вони володіють знаннями про стан справ на ринку страхування .