Як організувати свій робочий день, щоб все встигнути

1 серпня 2017, 10:20
До 30 відсотків робочого часу втрачається на пошуки загублених документів

Вчіться працювати швидко. Фото: pixabay.com

Робочий день не гумовий: скільки не намагайся в нього втиснути, всіх справ не переробити. Однак в наших силах організувати його так, щоб працювати без авралів і багато встигати, повідомляє sobesednik.ru.

Реклама

Плануйте робочий день не коли відчуєте, що наближається аврал, а заздалегідь. Спочатку складіть загальний список справ, що вимагають виконання, і окремий, до якого випишіть ті, які ніяк не варто відкладати в довгий ящик. Доповнюйте його в міру появи нових завдань, які не потребують зволікання. Всі плани – на рік, місяць, тиждень, добу – складайте тільки на папері.

За даними експертів в галузі управління часом, робота з живим списком підвищує продуктивність на 25 відсотків.

Реклама

Працюйте в чистоті. Постійно виділяйте час для прибирання столу і шаф. Використані паперу відразу повертайте на місце: до 30 відсотків робочого часу втрачається на пошуки загублених документів і речей. Не складуйте паперу, сподіваючись прочитати їх пізніше: все, що не прочитано протягом півроку, – сміття.

Реклама

Вчіться працювати швидко. Робіть роботу, яка потребує багато часу і підготовки, відразу, як тільки вона з'являється, – вона не тягнутиметься за вами легким хвостом, але який все одно заважає. Складаючи плани, не забудьте відвести час для родини, спілкування з друзями, відпочинку. Формула рівноваги говорить: "Важлива кількість часу вдома і якість часу на роботі". На роботі не гайте час на пусті розмови і непотрібні справи, тому що кожна робоча хвилина, втрачена на порожні розмови, зменшує час, який ви могли б провести з родиною.

Не забувайте, що зараховується тільки зроблена робота. Красиві слова про можливе виконання роботи нікого не цікавлять. Зрештою, вам платять тільки за результат.