Як не втратити розуму: карантинні ритуали від Анатолія Анатоліча

1 травня 2020, 14:45
Ведучий програми "Ранок з Україною" розповів, як організувати свій час

Ведучий Анатолій Анатоліч / Фото: прес-служба

За час карантину більшості людей довелося перебудувати свій робочий графік і перенести всю роботу додому. Але біьшість зіткнулися з проблемою організації часу: коли робота і особистий простір перетинаються, і треба докласти певних зусиль, щоб вирішити задачу правильно.

Ведучий програми "Ранок з Україною" на телеканалі "Україна" Анатолій Анатоліч, який все життя бореться із зайвою вагою, ділиться порадами про те, як розмежувати сфери життя і не втратити здорового глузду під час карантину.

Реклама

Ведучий Анатолій Анатоліч / Фото: прес-служба

1. Згадайте власні звички. Якщо відчуваєте, що не можете перелаштуватися на роботу вдома, щоранку робіть зусилля над собою: відтворюйте ваші звичні для "офісного" режиму ритуали і справи вдома. Підйом, зарядка, душ, сніданок... А ще можна вибирати собі луки на кожен робочий день замість того, щоб проводити день в піжамі. Це допоможе тримати вас у тонусі.

2. Організуйте робоче місце. Зробіть собі робочий куточок – зону зі столом, робочим комп'ютером, нормальним освітленням і потрібними нотатками/документами/приладдям. Тут тепер ваш офіс: ви не з'являєтеся тут в неробочий час, а в час робочий перебуваєте тільки тут. Якщо ноутбук у вас один, після роботи забирайте його з собою в ліжко, на диван або в іншу "домашню" зону.

Реклама

3. Метод "Помідора". Стара, як світ, але працює схема "25 через 5". Заведіть таймер або завантажте спеціальний додаток, який розділить ваш час на проміжки для роботи і відпочинку: тричі робіть перерву на 5 хвилин після 25 хвилинної роботи, потім берете тайм-аут на 20 хвилин. Можна навіть запланувати справи, закріпивши їх за окремими проміжками.

4. Домовтеся про робочий графік. Пам'ятайте: хоч ви й можете бути на зв’язку у вашому домашньому офісі 24/7, у вас є чіткий робочий день та решта часу, який ви можете витратити як вам заманеться. Обговоріть з колегами, коли вони можуть і не можуть вас турбувати, розставте власні кордони та не дозволяйте іншим їх порушувати.

5. Харчування. Так, ви можете поставити на робочий стіл будь-які снеки, особливо якщо нікому вас засуджувати. Але карантин не привід нехтувати власним здоров'ям і повноцінними перервами на обід. Приготуйте собі смачний суп, щось здорове і поживне на друге – харчування важливо в усі часи.

Реклама

Сподіваємося, вам знадобляться ці поради. Спробуйте змінити свій підхід до роботи вдома, і вже через кілька днів ви подякуєте собі за це!

Дивіться в сюжеті, що роблять на карантині Григорій Герман та Ірина Фролова:

Раніше ми публікували лайфхаки зіркових мам: чим розважити дитину на карантині.