Як не осоромитися на новій роботі: ТОП-22 професійних поради

27 квітня 2016, 17:01
Не спізнюйтеся і не прогадайте з дрес-кодом

На новому робочому місці повинно бути комфортно. Фото: instagram.com/marinadragunas

Кожна нова робота – це завжди випробування. І щоб легше вжитися в колектив, а також показати начальнику свої сильні сторони, важливо не осоромитися, зробивши щось не так.

Як провести перші дні на новому місці комфортно, уникнувши незручних ситуацій, знає rabota.ua.

Реклама

1. Дізнайтеся дрес-код.

2. Продумайте маршрут на нову роботу, щоб не запізнитися.

3. Не бійтеся задавати питання. Намагайтеся, щоб для вас не залишилося якихось незрозумілих моментів. У деяких випадках звертатися до них буде ще більш ніяково.

Реклама

4. Намагайтеся уникати очевидних питань або тих, на які ви самі можете легко знайти відповідь. Обміркуйте своє питання, перш ніж ставити його. Можливо, ви самі знаєте відповідь, і вам потрібно всього кілька хвилин, щоб зібратися.

5. Не замикайтеся, будьте доброзичливі і відкриті.

6. Не намагайтеся відразу заводити близьку дружбу.

Реклама

7. Представляйтеся колегам, з якими ви ще не знайомі. Приготуйтеся відповісти на кілька загальних питань про те, чим ви займаєтеся, де ви працювали раніше.

8. Придивіться до манери взаємин в офісі. Зверніть увагу, як спілкуються колеги, наскільки формально побудовані відносини.

9. Не поспішайте з порадами.

10. Звертайте увагу на конфігурацію офісу, коли виходите з кабінету, особливо якщо у компанії великий офіс. Намагайтеся запам'ятати якісь розпізнавальні знаки, щоб не заблукати.

11. Приготуйтеся до розмов. Продумайте загальні теми, які ви можете обговорити навіть з малознайомою людиною, щоб уникнути незручного мовчання.

12. Не скаржтеся, навіть якщо навколо вас скаржаться колеги.

13. Постарайтеся якомога швидше зрозуміти загальну картину: що від вас очікують, яка ваша мета і з ким в команді вам доведеться найбільше взаємодіяти.

14. Якщо сумніваєтеся в тому, коли і як проходить обід – краще запитайте.

15. Не давайте оцінок минулій роботі. Критика, похвала або порівняння можуть бути неправильно сприйняті.

16. Не відмовляйтеся від пропозиції сходити разом на обід.

17. Вимкніть звук повідомлень в телефоні.

18. Не сприймайте вороже поради.

19. Перетворюйте незручні ситуації в жарти.

20. Тримайте під контролем емоції і ні в якому разі не показуйте їх.

21. Перетворіться в хорошого слухача.

22. Не забувайте про етикет і слова ввічливості.

Раніше повідомлялося, що робота в темний час доби буде негативно позначатися на стані здоров'я протягом усього життя.