Як часто потрібно міняти зубну щітку: несподівана відповідь Супрун

1 травня 2018, 09:13
В.о. міністра розкрила цікаві факти про чищення зубів

Щітку міняємо раз на три місяці. Фото: nensuria/Freepik

В.о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун розповіла на своїй сторінці в Facebook, що міняти зубну щітку необхідно раз на три місяці.

"За цей час щітка зношується, втрачається пружність щетинок, тому зменшується ефективність очищення. Крім того, з часом на щітці накопичуються бактерії, в подальшому можуть викликати запалення ротової порожнини", – стверджує лікар.

Реклама

Крім цього, Уляна Супрун порекомендувала чистити зуби не менше двох хвилин двічі на день.

"Дослідження показують, що тривалість чищення зубів повинна становити не менше двох хвилин. Від тривалості залежить ефективність очищення ротової порожнини, зменшує ризик виникнення карієсу і хвороб ясен".

Також важливо використовувати зубну пасту з правильною концентрацією фтору.

Реклама

"Вміст фтору завжди має бути зазначений на упаковці. Дорослим рекомендується використовувати зубну пасту, що містить не менше 1350 ppm фториду. Якщо у вас чутливі зуби, не рекомендується використовувати зубні пасти, що містять фтор", – пише чиновник.

Для дітей є спеціальні дитячі пасти, проте не завжди необхідно використовувати саме їх. Діти будь-якого віку можуть користуватися сімейною пастою, якщо вона містить 1350-1500 ppm фториду. Кількість зубної пасти на щітці для дітей має бути розміром з горошину.

Нагадаємо, чому не можна чистити зуби після сніданку: відповідь вчених.

Реклама

За даними Британської асоціації стоматологів, зуби необхідно чистити безпосередньо перед сном і ще один раз протягом дня.

"Якщо ви звикли чистити зуби вранці, то неважливо, чи робите ви це до сніданку або після нього. Але пам'ятайте: між прийомом їжі і гігієнічною процедурою має минути не менше години!" – кажуть експерти.

Крім цього, ми писали, що стоматологи розкритикували всі рідини для полоскання рота.

Рідини для полоскання порожнини рота стають дедалі популярнішими, але чи дійсно вони так ефективні, як каже реклама. Вчені говорять, що ні.