Ілюзія з кросівками обурила мережу

13 грудня 2017, 10:10
Причиною видалення реклами китайських кросівок стало "фейкове волосся"

Кросівки викликали суперечку в мережі. Фото: pixabay.com

Instagram заблокував рекламу кросівок Kaiwei Ni в Китаї за фальшиве волосся на банері, повідомляє The Verge.

Причиною видалення реклами стала ілюзія – спеціально намальоване на взутті волосся, яке користувачі соціальної мережі вважали за справжнє і намагалися пальцями стерти з екрану смартфона. Після цього люди, які нічого не підозрювали, опинялися на сторінці магазину Kaiwei Ni.

Реклама

"Це фейкове волосся, яке змушує вас перейти на сайт рекламодавця. Хтось уже повинен зупинити цих хакерів приросту", – поскаржилися в Twitter.

Реклама

За словами представників Instagram, подібні пастки і рекламні експерименти порушують правила використання сервісу. У підсумку, крім блокування реклами, адміністрація соціальної мережі заборонила власникові облікового запису Kaiwei Ni розміщувати будь-які оголошення на сайті.

Нагадаємо, відеоблогер з Австралії опублікував на своєму каналі YouTube короткий ролик, в якому показав простий фокус з "відривом" пальця.

Крім цього, подружжя-фокусники встановили новий рекорд зі швидкісного перевдягання за хвилину. В ході виконання фокусу дівчина змінила свій сценічний костюм 24 рази, що на два рази більше попереднього кращого результату в цьому виді.