Хитрощі "чорної п'ятниці": як і що купувати, щоб реально заощадити

26 листопада 2020, 10:45
Експерти рекомендують планувати свої покупки

Хитрощі «чорної п'ятниці»: як і що купувати, щоб заощадити / Фото: Pexels

Чорна п'ятниця наближається! Але враження таке, що "чорний" весь тиждень. Буквально кожен магазин заманює грандіозними знижками і акціями. Але чи правдиві вони? Ведучі програми "Ранок з Україною" на телеканалі "Україна" Марія Мельник і Григорій Герман з'ясували, чи не обманюють магазини покупців і як не потрапити на гачок маркетологів.

Чорна п'ятниця – досить суперечлива штука. І треба знати, як правильно зробити покупки без шкоди власному гаманцю. Експерти ж наголошують – безпрограшно в ціні можна купити, наприклад, літні речі. Їх точно будуть розпродавати, а якщо ще й взяти базові – вони прослужать не один модний сезон.

Реклама

Максимальна знижка, яку магазини можуть собі дозволити без шкоди – до 15%, запевняють маркетологи.

"Багато компаній спеціально піднімають ціни на 50, 70, а можливо, і 100%, щоб пафосно зробити з них знижки 50-70%! Якщо дійсно хочете прикупити щось зі знижкою – подивіться, скільки ці товари коштують зараз", – радить маркетолог і бізнес-тренер Людмила Калабуха.

Чорна п'ятниця: що і де купувати

Але якщо знижка на речі – це колесо фортуни, то на техніку дійсно більше реальних акцій. Ще один лайфхак – до кінця акції вона стає максимально дешевою.

Реклама

Шопінг – це ще й азартна гра. Натовп покупців просто втрачає здатність до аналітики. Тут вже і спрацьовують інстинкти – обійти конкурента і урвати щось собі.

Зараз же карантин, так що швидше за все чорна п'ятниця буде онлайн. Тому маркетологи ще більше намагаються заманити рекламою. Роблять її максимально великою, яскравою або дуже креативною.

Хитрощі "чорної п'ятниці": як і що купувати, щоб заощадити

"На рекламному ринку зараз простежується те, що у нас всіх банерна сліпота. Ми не реагуємо на слова, де міститься пропозиція, знижка, акція. Тому підприємцям треба підходити креативно. Так, деякі рекламні оголошення починаються навіть зі слів: ми не робимо знижок, ми не такі, як усі, ми поважаємо своїх клієнтів", – коментує маркетолог.

Реклама

І все ж, щоб не набрати зайвого, експерти рекомендують, по-перше, планувати свої покупки, а по-друге, не тішити себе ілюзіями про речі, після яких ви зміните своє життя на краще.

Як кольори впливають на психіку при купівлі товару – дивіться відео:

Раніше ми з'ясували ТОП-7 пропозицій для фанатів спорту і ЗСЖ в "чорну п'ятницю".