Еротична реклама будинку за 100 млн доларів: голі моделі, шампанське і золотий Rolls-Royce

8 травня 2017, 05:47
Ролик присвячений господині будинку, яка лежить в окулярах віртуальної реальності, плаває в басейні і вечеряє

<div id="gt-res-content">
<div id="gt-res-dir-ctr" class="trans-verified-button-small" dir="ltr"><span id="result_box" lang="uk"><span>Будівлю</span> <span>Opus</span> <span>побудував</span> <span>Найл</span> <span>Найамі</span><span>.</span> <span>Фото<

Реклама

На каналі Drew Fenton в Vimeo опублікували трейлер для будинку Opus, який вважається найдорожчим будинком у місті Беверлі-Хіллз. Елітна споруда площею дві тисячі квадратних метрів коштує 100 мільйонів доларів. У будинку є сім спалень, одинадцять ванних кімнат, унікальний льох для 170 пляшок шампанського, шестиметровий водоспад, домашній кінотеатр на 15 персон, а до складу інтер'єру входять оригінали картин Енді Ворхола і Дем'єна Херста.

Ролик присвячений господині будинку, яка лежить в окулярах віртуальної реальності, плаває в басейні і вечеряє. Все відео її супроводжують напівголі моделі, чиї тіла пофарбовані в золотий колір, що виступають в ролі прислуги
, – передає TJ. В перервах між основним сюжетом демонструються різні кімнати будинку , сліпа служниця , яка працює барменом , і гараж – музей з золотими Rolls – Royce Dawn і Lamborghini Aventador .

Відео закінчується тим , що господиню будинку перефарбовують в золотий колір і надягають їй корону на голову . Разом з прислугою вона п'є шампанське Louis Roederer за 250 доларів .

OPUS Green Band from Drew Fenton on Vimeo.

Реклама
Будівлю Opus побудував Найл Найамі ( Nile Niami ) , який раніше був продюсером низькобюджетних голлівудських фільмів . Девелопер взяв участь в розробці кожного елемента відео. Як розповів представник Найамі Олександр Алі ( Alexander Ali ) , основна концепція відео – " Клеопатра нашого часу " , а трейлер вдає із себе " високе мистецтво " . За словами Алі , зйомки зайняли у команди 17 годин .
" Ми орієнтувалися на Девіда Лінча і його " Твін Пікс " . Але ви можете розуміти його , як хочете " , – зазначив представник Найамі – Олександр Алі .

Сам Найамі заявив , що за допомогою подібного трейлера хотів показати " принадність і сексуальність " будівлі в нічний час . " Як тільки ніч приходить в Opus , в будинку з'являється неймовірно приваблива і сексуальна атмосфера , яку обов'язково потрібно було зняти . Я постійно говорив режисерові : " Давай похмуріше ... давай сексуальніше ... " і був вражений результатами – жінкою , яка трансформувалася і перетворилася завдяки красі Opus , – каже Найл Найамі .

Журналісти видання про нерухомість The Real Deal засумнівалися в тому , що за допомогою подібної еротичної реклами продаж будинку прискориться . Експерти відзначили , що в відео не скрізь простежується сюжет , ідеї в ньому "притягнуті за вуха " , а сама власність " стає привабливою , тільки коли актриси виходять з кадру " . У випадку з компанією The Agency's Billy Rose , як зазначили у виданні , еротична реклама допомогла продати будинок площею 557 квадратних метрів , але не раніше ніж через 9 місяців після публікації ролика .