Dota 2 оновилася до невпізнання патчем 7.23a: гравці обурені

28 листопада 2019, 16:05
MOBA гра Dota 2 отримала оновлення з новими предметами і механікою

У патчі 7.23a налічується понад 700 змін і доповнень / Фото: CyberSport

Одна з найпопулярніших кіберспортивних ігор Dota 2 отримала масштабне оновлення, яке настільки змінило гру, що практично звела нанівець усі її принади. У спробах повернути інтерес до "Доти 2" компанія Valve трохи перестаралася з впровадженням новацій, що вплинули на ігрову механіку, баланс, хоча й додала нові предмети і кілька нових героїв. Усього в патчі 7.23a налічується понад 700 змін і доповнень.

Дивіться також у сюжеті про те, як школярі зірвали куш на змаганнях із кіберспорту:

Реклама

Гравці в онлайнових проектах уже звикли до постійних змін. Однак до таких докорінних і масштабних аудиторія Dota 2 була не готова – патч 7.23a змінив буквально все, до чого звикли геймери. Тепер фанатам доводиться по-новому вчитися грати, що викликало безліч обурень від ком'юніті.

Читайте також:

Реклама

Ігрову локацію повністю переробили. На карті з'явилися нейтральні будови, які потрібно захоплювати, – аванпости. Розташування рун і крип тепер доведеться запам'ятовувати наново. З огляду на те, що контроль цих точок значно впливає на хід гри, кожна таке зміна повністю ламає звичні механіки, за якими геймери тренувалися протягом багатьох місяців. Але це, як виявилося, менша з проблем.

Майже кожен зі 117 персонажів був змінений, так що стара стратегія вже не спрацьовує. У Dota 2 з'явилося лише два нових героя, та й інші лише віддалено нагадують старих знайомих із попередньої версії. Багато з них отримали такі посилення, що це дозволяє виграти матч мало не поодинці.

Читайте також:

Реклама

Одна з найбільш незрозумілих, але найважливіших механік – нейтральні предмети, які непередбачувано випадають при вбивстві крип. Причому, багато які з них (усього їх 62) можуть змінити хід гри, і неважливо, чи лідирував колектив у цей момент чи поступався. Випадкове поліпшення моментально нівелює здобуту перевагу.

Далі з'явився власний кур'єр для кожного персонажа, безкоштовні варди (дають огляд на певній частині карти) і 30 рівнів замість звичних 25 – будь-яка із цих змін поодинці могла б зробити революцію в Dota 2, але не всі разом.

Якщо рядовим геймерам і так складно звикнути до реалій нової гри, то кіберспортсменам складніше поготів, тому що вони роками тренувалися за відпрацьованими схемами, які тепер просто зруйновано. Кіберспортсмени стривожені ще й тим, що тепер зовсім незрозуміло, у який спосіб виборювати перемогу в грі.

Професіонали повністю розкритикували нові предмети в Dota 2. Для змагальної гри це видається безглуздою ідеєю – такого в Dota 2, яку завжди прагнули зробити максимально чесною і не схильною до елементу випадковості, раніше не було ніколи.

Масла у вогонь підливає той факт, що у кіберспортсменів майже не залишається часу для вивчення всіх нововведень. Адже до кінця року пройде два масштабних матчі онлайн-ліги, в яких професіонали боротимуться за призовий фонд у 75 тисяч доларів.

Нагадаємо, що раніше в Steam почалася осіння розпродаж з величезними знижками, приурочена до "чорної п'ятниці" 2019. Також нагадаємо, що раніше Google запустила сервіс Stadia з прихованими проблемами.