Дочка Джонні Деппа стала обличчям улюбленого парфуму Мерилін Монро

29 травня 2016, 02:09
Рекламна кампанія з юною зіркою дебютує восени цього року

Лілі вже не перший раз співпрацює з Chanel. Фото: insta

16 – річна Лілі – Роуз Депп стала обличчям нової рекламної кампанії легендарного парфуму Chanel N5 .

За словами креативного директора бренду Карла Лагерфельда , дочка Джонні Деппа і Ванесси Параді є втіленням свободи і сміливості , властивих молодому поколінню .

Відомо також , що рекламна кампанія з юною зіркою дебютує восени цього року.

Реклама

Примітно , що раніше молода дівчина рекламувала колекцію сонцезахисних окулярів Chanel Pearl .

Відзначимо , що культовий парфум Chanel N5 був улюбленим у знаменитої голлівудської блондинки Мерилін Монро .