Вчора ввечері Michael Kors, один із улюблених брендів Кейт Міддлтон, гучно відзначив ювілей – новою колекцією. За новою традицією, фешн-шоу показали в форматі онлайн на офіційному YouTube-каналі Michael Kors. Моделі дефілювали імпровізованим подіумом у вогнях Нью-Йорка.
Показ запам'ятався не тільки антуражем нічного міста і стильними образами, але й героїнями, які ці образи презентували. На честь дня народження бренду талановитому дизайнеру вдалося зібрати супермоделей різних років – від Наомі Кемпбелл і Гелени Крістенсен до Белли Хадід і Ешлі Грем.
Ювілейна колекція вийшла по-справжньому святковою. На яскраві вбрання з паєтками і спокусливими вирізами Майкла Корса надихнула ситуація з пандемією. Він упевнений, що коли світ отямиться, можливість вільно ходити до ресторанів, відвідувати вечірки і зустрічатися з друзями стане для нас справжнім святом.
Усього дизайнер представив 63 канонічних образи, кожен – зі своїм QR-кодом. Відсканувавши такий, можна ближче познайомитися з історією створення вбрання.
Пропонуємо перенестися ненадовго до Нью-Йорка і подивитися показ під акомпанемент бродвейського музиканта Руфуса Вейнрайта. Ось повне відео:
Нагадаємо, раніше ми розповідали про незвичайну осінньо-зимову колекцію Рафа Сімонса.