Чим зайняти дитину на "дорослій роботі": 10 ефективних порад

29 травня 2018, 11:19
По-перше, поцікавтеся, як ставиться до дітей на роботі ваше начальство та інші співробітники

Придумайте розваги для своєї дитини. Фото: depositphotos

Піти до мами або батька на роботу мріє, напевно, кожна дитина. Ось тільки на ділі все виявляється не так хмарно, адже батькові потрібно працювати, а не розважати дитину.

Бувають, правда, ситуації і куди жорсткіші, наприклад, в школі оголосили несподіваний карантин, няня захворіла, бабуся далеко, чоловік/дружина на відповідальній роботі або керівник попросив вийти в вихідний або затримаються на роботі, "горять" дедлайни. А дитину при цьому залишити ні з ким! Вихід один – взяти з собою в офіс.

Реклама

Варто правда зазначити, що у нас зараз family-friendly компанії, де для дітей передбачені спеціальні ігрові кімнати, розваги, місця для годування або зміни підгузника не так багато і все-таки.

Чим зайняти малюка в офісі, з'ясовували фахівці HeadHunter Україна.

Реклама

Примітно, що згідно з даними дослідження HeadHunter Україна, 94% респондентів зазначили, що в їхніх компаніях особливих умов немає для присутності дітей в офісі. Разом з тим 64% опитаних вважають, що роботодавець повинен забезпечувати спеціальні умови для співробітників з дітьми. А саме: дитячі кімнати, міні-дитсадки при офісах, няні, місця для годування і зміни підгузника, аніматори.

Етап перший – підготовчий

По-перше, поцікавтеся, як ставиться до дітей на роботі ваше начальство та інші співробітники. Якщо категорично проти – доведеться взяти відгул. Якщо ж дозвіл отримано – підготуйте до поїздки на роботу "найменшого помічника":

Реклама
  • Перед виходом подумайте разом з дитиною, чим вона зможе зайнятися протягом вашого робочого дня. Визначтеся, які взяти іграшки, книги, настільні ігри.
  • Дорогою на роботу обов'язково розкажіть про місце, де ви працюєте, про те, хто з вами працює, і чому саме ви займаєтеся. Налаштуйте малюка на те, що на роботі люди грають в "мовчанку" або неголосно розмовляють, змагаються, хто довше за всіх просидить спокійно і повільніше всіх пройде по коридору. Запропонуйте дитині взяти участь в спільній грі.
  • Можна зайти перед роботою в магазин і запитати малюка, чим би він хотів перекусити в обідню перерву – нехай вибере сам.

Етап другий – робочий

Коли влаштуєтесь на робочому місці, не залишайте відразу малюка одного, навіть якщо роботи накопичилося багато, а керівник терміново викликає до себе. Приділіть 10-15 хвилин адаптації.

Чим же зайняти дитину до кінця робочого дня? Ось кілька порад:

  1. Для початку дозвольте їй побути дослідником, заздалегідь домовившись, що вона не буде відволікати від роботи інших дорослих. На одне тільки розглядання невідомого приміщення знадобиться півгодини, а то й більше.
  2. Роздрукуйте листи-розмальовки або запропонуйте обвести контури предметів з вашого столу. Також можна пограти в "домальовки": ви малюєте на папері якусь карлючку, а потім дитина домальовує картинку.
  3. Прикріпіть на офісні меблі наклейки з назвами, можна англійською мовою. Нехай дитина їх всі знайде.
  4. Запропонуйте малюкові прибрати офіс, дайте йому віник і ганчірки, а за хороше прибирання анонсуйте приз – похід в парк або отримання чогось смачненького.
  5. Поставте улюблені мультфільми, тільки обов'язково запропонуйте навушники.
  6. Давайте дитині різні доручення, наприклад, віднести документ колезі, забрати роздруковані папери з принтера – так у вас з'явиться персональний асистент.
  7. Дайте малюкові паперові тарілки і попросіть приготувати кілька страв на обід, наприклад, намалювати і вирізати картинки їжі.
  8. Дозвольте дитині пограти з канцелярськими товарами: за допомогою дироколу вона може зробити квіточки або очі у намальованих тварин, за допомогою степлера – скріпити папір і зробити фігурки, за допомогою скріпок можна зробити ланцюжок-прикрасу.
  9. Роздрукуйте будь-який текст, дайте дитині "коректор" і попросіть її зафарбувати всі букви "о".
  10. Добре, якщо ви домовитеся з кимось із колег також привести дитину в офіс, тоді дітвора буде грати разом.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Тим часом психолог Михайло Лабковський розповів, як боротися з синдромом професійного вигорання. Хтось пішов в професію через престиж, гроші або перспективи, а хтось діяв за принципом "тихіше їдеш, далі будеш".