ТОП-35 найбільш типових помилок на першому робочому місці

17 лютого 2016, 16:28
Запізнення і лінь – найважливіші з них

Позбавтеся від поганих звичок. Фото: instagram/adsgroup_design

Нове робоче місце, новий колектив, а якщо це ще ваше перше і довгоочікуване місце, важливо виробити хороші звички і не робити поширених помилок, повідомляє rabota.ua.

Уникнути якихось помилок, може і не вийде, але ТОП-35 найбільш типових помилок розповість, чого робити точно не варто.

Реклама

1. Запізнення.

2. Занадто вільний стиль одягу.

3. Надмірно офіційний одяг в компаніях з вільним дресс-кодом.

Реклама

4. Багато розмов по телефону і чатів з друзями.

5. Плітки з колегами.

6. Страх сказати "ні" колегам, які намагаються звалити на вас свої обов'язки.

Реклама

7. Відсутність питань зі страху здатися некомпетентним.

8. Страх зізнатися, що у вас щось не виходить.

9. Занадто багато питань, особливо очевидних.

10. Позиція – "чому я повинен?".

11. Фамільярне ставлення до колег і керівника.

12. Тривалий обідню перерву.

13. Занадто багато напруги і нервозності.

14. Невпевненість у власних силах і кваліфікації.

15. Ставлення "все можна, це ж перша робота...".

16. Зневажливо ставлення до роботи, адже "це далеко не робота моєї мрії".

17. Постійні скарги про втому, незатишний офіс або незручне розташування.

18. Бардак на столі.

19. Занадто багато розповідей про своє особисте життя.

20. Занадто особисті питання.

21. Турбуватися, коли щось не виходить відразу.

22. Намагатися зробити якомога більше, але менш якісно.

23. Занадто різка, бурхлива чи емоційна реакція на критику.

24. Замкнутість і небажання спілкуватися з колегами.

25. Страх приймати навіть невеликі рішення, які ви в принципі легко можете прийняти.

26. Відсутність тайм-менеджменту.

27. Негативний настрій.

28. Нехтування офісними правилами.

29. Поспішні висновки про роботу і колег.

30. Занадто злісна самокритика.

31. Синдром відмінника.

32. Неуважність.

33. Стиснення відстоювати свою позицію, навіть якщо ви в ній точно впевнені і можете чітко аргументувати.

34. Відсутність балансу між роботою та особистим життям.

35. Лінь.

Раніше сайт Сегодня.ua з'ясовував, які професійні навички потрібні будуть через 5 років.