Бренд Zara створить вітрини своїх магазинів з доповненою реальністю

14 березня 2018, 16:25
Оновлені вітрини в квітні цього року покупці зможуть побачити в 120 країнах світу

Іспанський бренд одягу Zara вже в квітні цього року почне додавати технологію доповненої реальності на вітрини своїх магазинів. Так, на думку представників бренду, вони привернуть увагу покоління мілленіалів (покоління людей, які народилися після 1981 року. – Ред.).

Як повідомляє Reuters, онлайн-компанії з продажу одягу та інших товарів, наприклад Amazon, зараз стали популярнішими серед молодого покоління, внаслідок чого звичайні магазини намагаються створити інновації, які зможуть привабити аудиторію частіше купувати одяг offline.

Реклама

Таким чином, Zara створить нову функцію, яка дозволить за допомогою смартфона, наведеного на вітрину магазину, переглядати, як та чи інша річ буде виглядати на моделі, з можливістю купити цей товар.

Відомо, що оновлені вітрини з 18 квітня покупці зможуть побачити в 120 країнах світу.

Бренд Zara користується популярністю і серед відомих членів королівських сімей. Наприклад, королева Іспанії Летиція доповнила свій стильний образ сумочкою від Zara, а Кейт Міддлтон приміряла картате пальт о цього ж бренду.

Реклама