BMW змінила логотип бренду з консервативного на райдужний

30 червня 2020, 17:43
Автоконцерн прийняв рішення про зміну логотипу для соцмереж на честь Місяця прав геїв і лесбіянок

Логотип був змінений не для автомобілів, а для соціальних мереж / Фото: Pexels

Баварський автоконцерн BMW не так давно змінив логотип на більш плаский, а днями знаменитий значок піддався повторному ребрендингу під ЛГБТ з яскравими райдужними кольорами замість бляклих і консервативних. Логотип був змінений не для автомобілів, а для соціальних мереж. Таким чином автоконцерн дав зрозуміти, що в ньому немає місця ненависті й у компанії однаково добре ставляться до всіх людей, незалежно від етнічного походження, кольору шкіри, національності, сексуальної орієнтації.

"У BMW ми живемо в розмаїтті. Ми віримо в прозору культуру, в якій ніхто не має бути в невигідному становищі, мати перевагу чи піддаватися знущанням через етнічне походження, колір шкіри, національність, інвалідність, релігію, стать або вік", – прокоментувало керівництво компанії.

Реклама

Таке рішення компанія ухвалила на честь Місяця прав геїв і лесбіянок (Gay and Lesbian Pride Month), який щорічно проходить у США в червні. Пам'ятна дата була обрана у зв'язку зі зіткненнями між представниками секс-меншин і поліцейськими в Нью-Йорку в 1969 році.

Дивіться також у сюжеті про BMW 3 Series:

Реклама

Нагадаємо, що раніше Android пообіцяв керування автомобілями BMW c 2020 року. Також баварський концерн оголосив, що BMW переходить на масовий випуск електромобілів.