Американці надають перевагу кефіру замість молочних десертів

30 червня 2015, 06:08
Жителі США стурбовані високим вмістом цукру в молочній продукції

Фото: соцмережі

Згідно з найсвіжішими даними з продажу молочної продукції в роздрібній мережі США, спостерігається зростання продажів у секторі масла, цільного молока, вершків, кефіру, і натурального сиру, низький попит на молоко з низьким вмістом жиру і знежирене молоко, маргарин і заморожені йогурти, що показує, що американці більше стурбовані високим вмістом цукру в молочній продукції, ніж жирністю продукту, передає The DairyNews.

Дані IRI і SPINS, зібрані FoodNavigator-USA, також демонструють зростання продажів кефіру, козячого молока, йогуртів для дітей на ринку США.

Реклама

У категорію продукції, яка показала зростання продажів протягом 52 тижнів до 17 травня 2015 р., доларові продажі масла зросли на 18%, вершків – на 9,49%, кефіру – на 7,69%, сиру – 8,36%.

Падіння продажів спостерігалося в секторі замороженого йогурту/ десертів з морозива – на 1%, і знежирене молоко низької жирності – на 3,01%, маргарини і спреди – 4,06%, заморожені молочні десерти – 5,49%, заморожені йогурти/тофу – 10,18%.

На вебінарі, організованому Midwest Dairy Association, віце-президент з розвитку Сінді Соренсен зазначила, що споживання традиційного рідкого молока продовжує падати, але зростає попит на молоко для приготування кавових напоїв, смузі і йогуртів.

Реклама

На 20% за останні три роки зросли продажі збагаченого молока (збагаченого білком, кальцієм, безлактозне молоко тощо).

Істотне зростання продажів показали йогурти, особливо з додаванням злаків.

Споживання сиру в США зросло втричі з 1970 р.