5 прийомів реклами, які змушують нас купувати

24 лютого 2016, 04:05
Один з найстаріших рекламних прийомів, який працюватиме завжди: переконати покупця, що продукт зробить його привабливим, здоровим і багатим

Для того, щоб товар продавався, маркетологи використовують різні хитрощі. Фото: da-creative.com

Хороший маркетолог повинен розбиратися в психології мотивації та емоцій, інакше йому ні за що не продати свій товар споживачеві, втомленому від нескінченних потоків реклами. Однак є прийоми, які беззастережно діють на кожного з нас, примушуючи раз за разом тягнутися за гаманцем, пише likar.info.

1. Співчуття

Реклама

Немає ніякої необхідності перераховувати реальні характеристики товару і пояснювати його переваги. Все, що потрібно – закинути емоційну вудку, на яку клюнуть покупці, що співчувають. Розпізнати таку рекламу нескладно: сумна музика, пронизливий текст, яскрава розв'язка, і ми вже протягуємо продавцю свої гроші, витираючи скупу сльозу.

2. Відвертість

Відвертість у рекламі дивує і бентежить споживачів, які звикли до лестощів, яскравих картинок і погано прихованих закликів вибрати саме цей продукт прямо тут і зараз. Маркетологи нарешті відчули нашу втому і обережно відкрили глянсову фіранку, показуючи людей такими, якими вони є насправді.

Реклама

3. Думки експертів

Поганий приклад використання думки експертів у рекламі – всілякі "асоціації стоматологів", де погані актори з білосніжними зубами натужно натирають курячі яйця зубною пастою і кусають пружні зелені яблука. Схаменіться, у це вже давно ніхто не вірить. Набагато краще запросити на зйомки знаменитостей або реальних професіоналів своєї справи. Обійдеться дорожче, але ефект запам'ятається надовго.

4. Ілюзія успіху

Реклама

Один з найстаріших рекламних прийомів, який працюватиме завжди: переконати покупця, що продукт зробить його привабливим, здоровим і багатим. На цих стовпах тримається весь рекламний бізнес, і ще у 18 столітті пивовар, який розпродавав своє майно на аукціоні, сказав: "Ми зібралися тут не для того, щоб продати чани та котли, а щоб показати людям, що вони з їхньою допомогою швидко розбагатіють".

5. Гумор

Хороший жарт буде доречним навіть у найбільш безнадійній ситуації. Людям подобається сміятися, це знімає напругу і створює ілюзію довіри між покупцем і продавцем. На жаль (або на щастя), почуття гумору є далеко не у кожного маркетолога, бо по-справжньому весела реклама запам'ятовується надовго.