Звуковий наркотик: THX показала проривну технологію 3D-аудіо

22 серпня 2019, 12:24
Користувачі YouTube переглядають відео THX Deep Note по кілька разів, наче це "звуковий наркотик"

Хвилинний відеоряд демонструє об'ємний 7.1-канальний 3D звук, який можна почути в звичайних навушниках / Фото: Gizmodo

Приготуйте навушники. Компанія THX представила трейлер свого відомого логотипу Deep Note, який демонструється глядачам в кінотеатрах в якості сертифікації технології насиченого і дуже гучного 3D звуку. Щоб кожен міг насолодитися об'ємним аудіо в звичайних навушниках, THX створила спеціальну версію трейлера для YouTube в 4K, який "пропонує найглибоше занурення з 3D-звуком THX Spatial Audio".

Реклама

Дивіться також в сюжеті про поліпшення кінотеатрів в Україні:

Хвилинний відеоряд демонструє об'ємний 7.1-канальний 3D звук та інші звукові трюки, які занурюють глядача настільки, немов усі показані ефекти є практично наочні. У коментарях до відео користувачі відзначають, що переглядають відео по кілька разів, наче це "звуковий наркотик".

Реклама

Візуальний тур 4K також покликаний підкреслити враження від кінотеатру THX Ultimate Cinema з "підвищеною яскравістю, контрастністю, чіткістю і насиченими яскравими кольорами", – зазначає THX.

Читайте також:

Трейлер пізніше буде розгорнуто в кінотеатрах по всьому світу. Тема глибокої ноти THX The Audience is Listening, створена піонером цифрового аудіо Енді Мурером з 20 тисячами рядків коду, неодноразово оновлювалася протягом багатьох років. Цього разу візуальні ефекти були частково покращені гуру VFX Ендрю Крамером (Star Wars: The Force Awakens).

Реклама

Технологія THX була навіть одного разу спародирована в мультсеріалі "Сімпсони":

Нагадаємо, що раніше з'явився новий трейлер фільму "Рембо: Остання кров". А нещодавно Sony представила жахливого розміру телевізор 16K.