Зоряні експерти розкрили секрет популярності кліпів Лободи

28 травня 2015, 13:20
Кліп "Пора додому" за кілька днів зібрав понад півмільйона переглядів в соціальних мережах і на відеохостингу

Останній клімат співачки викликав палкі обговорення.

Попередній кліп Світлани Лободи на ліричну пісню "Не потрібна", випущений 2 місяці тому, в мережі подивилися 2 мільйони користувачів. Новий рекордсмен – відео на танцювальний хіт "Пора додому", прем'єра якого відбулася всього кілька днів тому. Провокаційне відео, зняте в дусі авантюрних комедій, продовжує набирати популярність на розміщення відеофайлів у соціальних мережах. На сьогодні його подивилося понад півмільйона користувачів. Думкою про останній кліп співачки діляться програмні директори популярних радіостанцій і кращі представники шоу-бізнесу.

Костянтин Меладзе, продюсер:

Реклама

"Пісню слухав. І кліп зараз подивився. Хороша пісня. І дуже креативний насичений кліп, як завжди! Дивитися цікаво"

Віталій Дроздов, генеральний продюсер "ТАВР"а і директор "Хіт FM":

"Яскрава і сучасна робота, в якій режисер приділив багато уваги дрібним деталям і відмінному сюжету. Це принцип, який Лобода так успішно використовує і в музиці, і який дозволяє слухати і дивитися її роботи з неослабним інтересом ще і ще"

Реклама

Ірина Білик, співачка:

"Історія з кліпом Лободи нагадує мені історію обговорення "Якого кольору плаття?" Світ розділився – комусь воно здавалося білим, а комусь – блакитним. Я дивилася кліп "Пора додому" і сміялася, ми жартували і згадували свої історії з життя. Знаєте, зараз у кожному кліпі так багато жіночих Попок на екрані, що ніхто і не подумав обуритися появи красивих чоловічих. А навіть навпаки! Ми звикли, що це є в нашому житті як вилка і ложка. Це нормально. Коли я знялася в кліпі 1997 року "А я пливу" в намоклі плаття, крізь яке було видно груди – це було сприйнято як секс-скандал. Нападають завжди на лідерів, сильних і стильних, а на звичні "правильні" кліпи на "чорному тлі" вже ніхто і не звертає уваги".

Потап, співак, продюсер:

Реклама

"Три запоруки успіху Лободи – це якість, якість і ще раз якість! "Пора додому" – яскравий кліп-подорож, атмосферне і непередбачуваний, він сподобався з перших кадрів і перших нот. І не тому що в ньому знімаються всім відомі ведучі тревел-шоу "Орел і Решка", а тому що захотілося втекти від повсякденності з такою ось "лихий" компашкою, поколобродити і повисіти, поісполнять і подуріти! Але наприкінці обов'язково повернутися додому!"

Олексій Зволинський, гурт "Скрябін":

"Мені кліп сподобався, його хочеться дивитися. Є дві сюжетні лінії, пісні та відео, а це і тримає, я люблю подібні кліпи. Класний кадр із зеленою маскою, відразу його помітив і веселий бовтається чорний прямокутник у стриптизера, смішно. Хороша робота, можна дивитися багато разів, знаходити нові моменти"

Валерій Сасковець, програмний директор "Русское радио в Україні":

"Пора додому – це кіно... Кіно, яке хочеться дивитися, кіно, в якому живеш і ти. Лобода, вірніше її кліпи – це серіал душі Людини з великої літери. Душа жива, глибока і по-страшному непередбачувана... З появою нової пісні, ми чекаємо нову серію кліпу! "

Алан Бадоєв, кліпмейкер:

"Відмінна атмосфера! Хто вміє гуляти і подорожувати, той зрозуміє! Переглядаю і плачу!"

Анна Свиридова, програмний директор "Радіо П'ятниця", радіоведуча:

"З перших нот зрозуміло, що "Пора додому" – супер-хіт літа 2015. Весело, відчайдушно, по-літньому спекотно! І головне, з гумором і драйвом! Хочеться підспівувати і пританцьовувати! А шукати в цій пісні і у відео до неї глибокий сенс і виховний підтекст – нерозумно. Жанр не той, друзі"

Анатолій Анатоліч, телеведучий:

"Крутий кліп. Як завжди. Зухвалий, сміливий. Хоча, звичайно, в Туреччині після такого дівич-вечора робити нічого :) Та й Беднякова шкода небагато, але це таке, а так все дуже і дуже круто!"

Валентин Коваль, генеральний директор телеканалу М1:

"Стежу. Читаю думки. Здивований багатьма. Рідкісний випадок, коли в якості коментаря до статті в КП хочеться розмістити ту ж статтю, помінявши імена. Я б не здивувався, якби прочитав цей текст де-небудь у Фейсбуці. Це там НІХТО вважає, що, потупцювавши по відомим людям, він сам став великим. Але "КП"... "

Євген Фешак, програмний директор "LuxFM":

"Цього разу кінокомедія. Браво! Як завжди на високому рівні. "Божевілля" в хорошому значенні слова! Саме його і не вистачає зараз всім! Всі ми хоч раз були такими в житті, а хто не був, той хоче потрапити в таку історію"

Валерій Сігал, засновник каналу ELLO:

"Новий кліп Лободи не тільки б'є всі рекорди в соц мережах, але є новим стилем якому в майбутньому будуть наслідувати багато топ артисти"

Рудольф Кірнос, директор каналу RU MUSIC:

"Відмінна пісня, відмінний кліп, такий собі новий жіночий гімн. Що стосується критики за "нібито" відверті сцени, то завжди є можливість не дивитися, якщо щось не подобається. Хоча причина критики, на мій погляд, в іншому. Лобода популярна, нею захоплюються, на неї хочуть бути схожі – це в основному дратує інших зірок нашого шоу-бізнесу, які ніяк не можуть вистрибнути з "Б" списку в список "А". А що стосується викривальних журналістських статей, то це звичайна жіноча заздрість і дурість"

Денис Буданцев, програмний директор Europa PlusУкраіна:

"Кілька разів дивився кліп "Пора додому", так як картинка в кліпі стрімко змінюється і хочеться цей відеоряд переглядати знову і знову. Як тільки кліп з'явився в загальному доступі. У нас весь колектив колег Europa Plus був у захваті. Картинка легка і весела, красивий Стамбул, атмосфера свята, все є! Приємно, що героїнею кліпу стала не тільки Свєта, а й провідні "Орла і решки". Сподобалося дуже! Знято та представлено здорово!"

Діма Монатік, співак, композитор:

"Лобода завжди радувала і радує відеороботами! Ідея, картинка, рівень! Кліп "Пора додому" володіє неймовірною атмосферою, аж до того, що хочеться влізти в екран і відірватися разом з персонажами відео! Браво!"

Євген Тимохін, кліпмейкер:

"Тільки подивився "Пора додому"!!!! Настрій передали!!!! Від страждання пішли! І усмішка у мене під час перегляду від вуха до вуха рвала особа!))) Іншими словами, МОЛОДЦІ!!!!! Люблю"