Жорсткий ляп у "Грі престолів" обернувся надприбутками

13 травня 2019, 05:31
Четверту серію саги тільки у прямому ефірі переглянули 11,8 мільйона глядачів

Кадр з серіалу "Гра престолів"

Помилка зі стаканчиком у кадрі серіалу "Гра престолів" принесла компанії Starbucks 2,3 мільярди доларів. Про це розповіли у CNBC.

Так, у четвертій серії фінального сезону "Гри престолів" у кадрі опинився стаканчик нібито з відомої мережі кав'ярень Starbucks. Він був на столі біля Данерис Таргарієн. Цей ляп став мемом, про який заговорив весь світ.

Реклама

Одна з PR-компаній США підрахувала, що в інтернеті, на телебаченні і радіо було приблизно 10 тисяч згадувань про Starbucks та "Гру престолів". Водночас четверту серію тільки у прямому ефірі дивилися 11,8 мільйона глядачів. Теги з назвою компанії і серіалу розійшлися мережами, форумами, блогами і новинними сайтами.

Читайте також:

На думку маркетологів, всі ці згадки принесли компанії-кав'ярні приблизно 2,3 мільярди доларів. Найцікавішим є те, що насправді чашка Данерис не належить Starbucks. Як зясувалося, цей стакан ірландської компанії Paper Cup.

Реклама

Раніше  ми зробили огляд 3 серії 8 сезону серіалу "Гра престолів". Також "Сьогодні" повідомляли про те, що "Гра престолів" може бути занесена у Книгу рекордів Гіннеса. Перший епізод восьмого сезону подивилися 17,4 мільйона людей. Пізніше стало відомо, що ця серія стала найпопулярнішою серією за всю історію телебачення.

Дивіться трейлер п'ятої серії 8-го сезону серіалу "Гра престолів"