Виловлюємо гроші з мережі Інтернет

5 серпня 2014, 18:30
Варіанти заробітку: 0,1 цента за кожен "лайк" і $ 2 за тисячу викачаних файлів

Запорука успіху - вгадати, що сподобається

Коли мова заходить про те , як і які гроші можна заробити в інтернеті , тут же згадуються легендарні герої сучасного бізнесу , творці соціальних мереж та інших проектів , фігуранти захоплюючих новин про багатомільярдні угодах , злетів курсів акцій в піднебессі і тому подібних речах. Але хотілося б поговорити про заробітки нефінансових небожителів , а звичайних людей на зразок нас з вами . Тим більше , ми вже на своїх сторінках розповідали і про те , як знайти перспективну ідею для бізнесу , в тому числі і в інтернеті , як перетворити її з ідеї в щось стабільно працююче і яке приносить гроші , а також про те , куди податися зі своїм інноваційним проектом – стартапом в пошуках інвесторів і партнерів.

В наших наступних публікаціях ми пояснимо , як заробляти гроші на своїх талантах і унікальних знаннях – наприклад , на веденні блогу , онлайн викладанні і так далі.

Сьогодні ж ми вирішили розібратися з самими легкими заробітку у всесвітній павутині – тими , які не вимагають особливих знань і умінь , а тому доступні кожному . Ми розповімо не тільки про можливості, а й пояснимо , звідки беруться гроші у всесвітній павутині . Адже щоб якийсь ресурс в Мережі заплатив вам якусь суму , ви своїми діями повинні допомогти йому зробити його маленький бізнес.

Заробляють в інтернеті декількома шляхами: продаючи небудь товар , або рекламу , або послуги з просування чужих сайтів. І у всьому цьому можна взяти участь за гроші.

Дута популярність, або як це працює

Уявіть себе власником або директором підприємства – не дуже великого і майже невідомого широкому загалу. А вам хочеться , щоб про вас знали всі , і при цьому добре ставилися і до вас , і до вашого товару . Зараз, якщо кому не вистачає популярності, він першим ділом біжить в інтернет . І от ви і корпоративний сайт створили, і у всіх соціальних мережах сторіночки повідкривали . Розробникам сайту заплатили , на його підтримку та наповнення кожен місяць витрачаєтеся , але от лихо: відвідуваності у нього півтори каліки в день (можливо , включаючи вас ) . І захоплюючі замітки про вашу нову зубодробільним машині підвищеної комфортності в соцмережах читають не дуже , " лайкають " ще гірше , в друзі до вас не рвуться , – загалом, всенародної любові чомусь не спостерігається. І тоді ви залізної начальницькою рукою беретеся за відповідального за просування фірми в інтернеті і питаєте : " Де результати ?! " – "Зараз зробимо ", – відповідає той, і буквально на наступний день у вас і відвідуваність сайту злітає вгору , і друзі в соцмережах прибувають гронами , і , схоже , все в повному захваті від вашої зубодробілка , раз вже "лайки " сипляться сотнями . Правда , продажу після цього чомусь не ростуть.

САРИ. Чарівна паличка , за допомогою якої сталося диво з вашими сайтом і сторінками в соцмережах , називається системою активної реклами ( САР ) . У самому невинному варіанті Сари можуть працювати за принципом обміну послугами – ви переглядаєте якусь кількість чужих сайтів , і стільки ж людина заходить на вашу сторінку . Але частіше такі візити на сайт просто купуються – відвідувачі отримують винагороду за свою активність. Сама діяльність по оплачиваемому перегляду сайтів називається серфінгом , а її виконавець , відповідно, серфером .

Якщо система платить за перегляд реклами , вона називається або клікових спонсором , або буксом . Якщо за перегляд рекламних листів – то поштовим спонсором , або поштовиком . Але є популярні системи , які одночасно дозволяють і те, і інше , і інше різне (аж до розміщення і "чесної " реклами , за перегляд якої відвідувачі грошей не отримують ) .

Є й спеціалізовані сервіси для подібної роботи в соціальних мережах , що враховують їх специфіку. Так , власник навіть самої бездарної і нецікавою сторіночки в історії інтернету може купити будь-яку кількість " друзів " , членів групи , " лайків " , посилань типу "Розповісти друзям " або " Поділитись " і так далі.

Зрозуміло , що таким чином до перегляду сайтів та читання листів або повідомлень в соцмережі залучаються люди випадкові . Шансів на те , що хтось із них стане реальним покупцем або постійним відвідувачем, мало. Але це формально збільшує відвідуваність , створює ілюзію популярності ресурсу та позитивного сприйняття його аудиторією , що , як вважається , має сприяти його розкрутці . Або , принаймні , радувати не надто компетентного власника сайту.

Як би там не було, ця кумедна діяльність надає деякі можливості для заробітку і простим громадянам .

Кліки, лайки і копійки

Спробуємо розібратися , як проста людина може заробити на тому , що відвідує "потрібні" сайти і відкриває "потрібні " листи . Він може зайти на сайт клікнути або поштового спонсора і зареєструватися . Йому стане доступний список сайтів , на які треба заходити , або ж йому на пошту будуть приходити листи , які треба читати.

Одна з популярних систем при розміщенні посилання в серфінгу бере з замовника за один перегляд 0,12 цента . А сам " серфер " за відповідний клік отримує 0,1 цента . Тепер трохи арифметики . Скільки сайтів ви здатні без шкоди для психіки переглянути за один вечір ? Сто ? Слабенько – це дасть вам всього 10 центів. Тисячу ? Тоді ваш заробіток піднімається до фантастичного $ 1 .

Більше в цій системі платять за перегляд листів – за один можна отримати до 0,2 цента.

ЗАВДАННЯ.Є , однак , роботка і поскладніше . Так , можна за гроші проходити тести , відповідаючи на запитання замовника , – за це дають 0,2-0,3 цента . Можна і виконувати завдання. Наприклад , зареєструватися на якомусь сайті чи форумі , та ще й проявити якусь активність – залишити відгук , проголосувати і т.д. За завдання , в залежності від складності , можна отримати від 0,5 цента до кількох доларів.

Скільки можна заробити на завданнях ? За словами заробляють таким чином хлопців , середня ціна завдання – 2-3 цента . Час виконання – в середньому 3 хвилини. Грубо кажучи , при безперервній роботі можна заробляти по центу в хвилину . Припустимо , ми можемо таким чином концентровано працювати 40 годин на тиждень. Тоді наш щотижневий дохід складе всього $ 24 .

Не надто балують доходами і на ресурсах , що займаються просуванням в соціальних мережах. Так , найпопулярніший на російськомовному просторі сервіс такого роду за один " лайк " дає близько 0,3 цента , а за більш серйозні дії ( вступити в групу , розповісти друзям і т.д.) – в 10 разів більше. Очевидно , що на цьому не розбагатієш , хоч " залайкайся " до посиніння .

РЕФЕРАЛИ. Зате ресурси такого роду , як правило , дозволяють заробляти на непосильну працю інших громадян , яких ви зумієте залучити до цю діяльність. Таких людей називають рефералами . Слово це походить від виразу " реферальная посилання " – та, яка служить для залучення на сайт нових людей. Ви отримуєте посилання, що містить унікальний реферальний код , прив'язаний саме до вашого аккаунту. Це посилання ви розміщуєте скрізь, де захочете і зможете , заманюючи народ співом сирен кшталт " прекрасна робота для ледарів " і " купа грошей ні за що " , а також розсилаєте в листах всім , кому не пощастило дати вам свою адресу. І якщо ви були достатньо переконливі і наполегливі , то хтось може і відгукнутися на ваш поклик . І тепер всі користувачі , які перейшли по посиланню і зареєструвалися на сайті , стають вашими рефералами , а система ділиться з вами всім , що вони заробили .

На деяких ресурсах передбачена однорівнева реферальная система . І ви будете отримувати , допустимо , 20 % від виробітку тільки тих людей , кого ви самі запросили. На інших сайтах працює 2 – рівнева система , тобто ви , наприклад , отримуєте 20 % від рефералів першого рівня ( яких запросили ви самі) і 10 % від рефералів другого рівня ( тих , кого запросили ваші реферали першого рівня). А в одному поважному поштовику , який з'явився на ринку ще в 2004 році, виявилася навіть 5 – рівнева реферальная система: 10 % від заробітку рефералів першого рівня , 5 – другого , 2 – третього , і по 1 % – від четвертого і п'ятого рівнів .

Тепер справа за малим – зібрати під своїми прапорами незліченну армію рефералів . Правда , коштувати це може неймовірних праць і безодні часу.

Партнерські програми магазинів

Будь торговець зацікавлений в залученні нових покупців та укладанні нових угод . Інтернет – магазинів зараз безліч , і багато з них пропонують так звані партнерські програми .

МОЖЛИВОСТІ. Умови " партнерок " можуть бути самими різними , але ідея приблизно наступна: ви реєструєтесь як партнер на сайті магазина і отримуєте на ньому особисту посилання – система та ж , що і у випадку з рефералами . Ваше завдання – розповсюдити це посилання і зробити так , щоб люди по ній заходили . Що ви для цього будете робити – розміщувати рекламу на своєму блозі , " ненав'язливо " вставляти в свої пости на форумах , викладати на своїй сторінці або взагалі створите окрему групу в соцмережі для просування цього товару – це вже вам вирішувати.

Встановлювані комісійні залежать від типу товару , цінової політики магазину і т.д. Є магазини , які просто заплатять вам 2 % від покупки , яку зробили після того , як перейшли по вашому посиланню . Є й такі , де ваші комісійні зростають залежно від кількості людей, що приходять за вашими посиланнями ( наприклад , від 10 до 30 %). Є й ті , хто готовий вам відразу дати 50 % від першої ж угоди , якщо вона досить велика .

Заробіток на файлах

Будь більш – менш активний користувач Мережі хоча б час від часу стикається з сайтами – файлообмінниками . Їх завдання – дозволяти користувачам завантажувати туди файли і надавати іншим користувачам доступ до них. Якщо ви завантажуєте файл (книгу , фотографії , фільми і т . Д . ) , То отримуєте постійну або тимчасову посилання на нього. Тепер вам , щоб поділитися цим файлом з іншими користувачами , не потрібно пересилати сам файл – ви просто даєте на нього посилання .

Але файлообмінники створюють не тільки для нашої зручності – це проекти для заробляння грошей . Заробляти вони можуть різними способами – наприклад , на показі реклами. Ви хочете завантажити файл , а вам за це примусово протягом якогось часу демонструють чиюсь рекламу . Або ще одна поширена серед файлообмінників звичка – нарочито повільно завантажувати файли . Ті , хто хоче робити це швидше і без примусових рекламних роликів , купують преміум -аккаунт ( коштувати він може по – різному – і 2 грн в день , і $ 10 на місяць , варіантів багато).

Як би там не було, файлообмінники зацікавлені в тому , щоб поповнюватися цікавими і популярними файлами .

ГРОШІ. Припустимо , ви розмістили свій файл на одному з найстаріших і відомих файлообмінників . На ньому за кожні 1000 унікальних скачувань ви зможете отримати від $ 2 до $ 10 ( залежить від розміру файлу ) . Є системи , де на 1000 скачувань можна заробити до $ 15 . Тепер залишилося домогтися того , щоб ваші файли скачували сотнями тисяч.

Як ? А це вже справжній бізнес , нехай і в невеликих масштабах. Вам потрібно розуміти , яка інформація сьогодні користується попитом у мешканців Мережі ( для цього можна скористатися статистикою запитів пошукових систем – великі пошукачі не роблять з цього таємниці ) . Потім продумати , яким чином цей файл можна прорекламувати в Мережі , причому так , щоб вас не заблокували за відверту рекламу . Поширити цю приховану або не дуже рекламу на тих ресурсах і в тих групах в соцмережах , аудиторія яких повинна зацікавитися подібним файлом . Загалом, до того часу , поки ви почнете пристойно заробляти на файлообмінниках , ви вже на практиці станете спеціалістом з просування інформаційних продуктів в інтернеті .

Під знаком улюбленого слова "халява"

Людина , що зацікавився темою заробітків в інтернеті , не може не зіткнутися з так званими інвестиційними проектами . Тут працювати – навіть на рівні кліків – від вас ніхто не вимагає: тільки вкладіть кошти. Загальна риса таких проектів – вони живуть не надто довго (втім , після смерті схильні до реінкарнації ) і пропонують карколомні відсотки на капітал , які жоден реальний бізнес не в змозі забезпечити в принципі. Якщо ви зіткнулися з такою пропозицією , то знайте : це – 100 % -ний обман .

Розглянемо приклад з життя. Проект ( назвемо його " А" ) заснований навесні минулого року. Своєю спеціалізацією він оголосив роботу на високоприбуткових ринках , а інвесторам пропонував три програми . В одній програмі гроші у вас беруться на три місяці , а потім повертаються з 100% прибутком . В іншій ви вкладаєте на 3 місяці з прибутковістю 20 % на місяць і щотижневої виплатою відсотків , у третій термін складає 6 місяців , а прибутковість – 25 % на місяць. Є , правда , один нюанс – сайту цього проекту вже немає. Зате є інший – з дуже схожим логотипом та інвестиційними програмами з тими ж назвами .

Є й варіанти , замасковані під ігри , де користувачеві гарантують отримання доходу. Наприклад , проект квітня цього року – безпрограшна лотерея . Можна купити лотерейний квиток з нібито гарантованою ймовірністю виграшу в 80 % і джекпотом , який розігрують серед решти 20 %. Можна придбати депозитний квиток – вам пропонують просто вкласти гроші і обіцяють астрономічні 21-27 % на місяць.