Всі популярні меми та флешмоби зібрали в 30-секундному ролику

2 лютого 2017, 05:03
Також кілька "крашанок" можна побачити в татуюваннях героя

Найбільший в світі реєстратор доменних імен GoDaddy опублікував ролик, що рекламує новий сервіс компанії – конструктор сайтів GoCentral. Головним героєм відео став Адам Карпентер (Adam Carpenter), який здобув популярність завдяки своєму інстаграму, – пише TJ.

У ролику можна зустріти безліч відсилань на інтернет-меми та флешмоби. З ранку герой робить кидок пляшки з переворотом (water bottle challenge), вибирає між чорно-синім і біло-золотим платтям, замість душа здійснює Ice Bucket Challenge, бачить популярних на YouTube котів і панду, що чхає, а потім їде на машині під пісню Ріка Естлі "Never gonna give you up".

Реклама

Також кілька "крашанок" можна побачити в татуюваннях героя: наприклад, на лівому передпліччі у нього зображений смайл "пожималкін". Ролик покажуть під час 51-го Супербоула, який пройде 5 лютого в Х'юстоні.