Шкідливі поради і родинний гумор: українські пенсіонери затьмарили гламурних інтернет-дів

7 квітня 2017, 12:14
Люди похилого віку отримують додатковий дохід від активності у всесвітній мережі

Другу молодість і чималу прибавку до пенсії отримали пенсіонери, які вже освоїли інтернет. У соцмережах популярних гламурних дів витісняють бабусі і дідусі.

Галина Мерц – мати трьох синів – завела собі сторінку в Instagram, на якій ділиться моментами з власного життя. Щодня вона публікує кілька свіжих відео. Її сторінку користувачі називають родинно-гумористичною. І за нею вже стежать понад 16 тисяч осіб.

Реклама

Реалізує свої зоряні амбіції і українець Микола Цюпко, ведучий і автор відеоблогу "Татові байки". Наприклад, в одному зі своїх хітових відео він розповідає, як вивести двійку з щоденника за допомогою тарганів. Робити власний відеоблог з шкідливими порадами йому запропонував син, очевидно, він і допомагає знімати.

Медіапсихологи кажуть, що хороший персонаж, вдалий імідж і оригінальний підхід – і будь-хто теж може стати зіркою інтернету. А маркетологи додають – популярність вдасться вигідно продати. Заробляти можна на кількості переглядів – в Україні за сто тисяч глядачів заплатять 10 доларів. А якщо зареєструвати канал в США – то втридцятеро більше.

Ще один варіант заробітку – реклама товарів. Наприклад, торгові марки за один тільки пост зірки Instagram Кім Кардашьян готові викласти до півмільйона доларів. Це хороший стимул для активних дідусів і бабусь.