Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі

12 серпня 2020, 10:36
Проєкт оформлення Новорічних вітрин ЦУМ "Фабрика Подарунків" був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and Store Design)

Також отримав номінацію Гран-прі (Best in Show) на 49-му міжнародному візуальному конкурсі – VMSD's 2020 International Visual Competition. Команда ЦУМ запрошена в США на міжнародну конференцію International Retail Design Conference (IRDC) – головну освітню подію для дизайнерів роздрібної торгівлі.

Реклама

Христина Юра, Старший фахівець креативного відділу ЦУМ, стала лауреатом 9-ї міжнародної премії молодих дизайнерів і архітекторів у сфері ритейл-дизайну – Design Dozen 2020 року, за версією американського журналу VMSD, і увійшла до списку 12 кращих представників індустрії до 35 років, професійна діяльність яких є революційною і розвиває ритейл. "На мій погляд, основна мета вітрин сьогодні – продемонструвати концепцію бренда, його стратегію і напрямок розвитку. Це канал для спілкування з клієнтом, а не просто презентація товару", – коментує Христина Юра.

Реклама

Креативна команда ЦУМ щосезону створює неповторні сюжети, застосовує інноваційні рішення, які гідно оцінюють на локальному та міжнародному ринках. Проєкт новорічних вітрин "Фабрика Подарунків" 2019 року отримав вже дві премії: приз за найкращий новорічний декор в Україні 2019-2020 року від компанії Malls Club і MK Illumination, Гран-прі в міжнародному конкурсі Visual Merchandising and Store Design.

Проєкт ЦУМ став головною темою річного номера VMSD, з виносом на обкладинку та історією його створення і реалізації на сторінках журналу. Весняні вітрини "Переродження" 2019 року, присвячені 80-річчю універмагу, також були відзначені нагородою в цьому конкурсі і отримали заохочувальну премію Honorable mention.

В International Visual Competition беруть участь незалежні дизайнери, дизайнерські фірми, візуальні мерчандайзери, роздрібні продавці, виробники та дистриб'ютори з усього світу. Цей конкурс присвячений проєктам ритейл-дизайну, які були реалізовані протягом одного року. Конкурс проводиться 49 років. Серед переможців конкурсу 2020 року: Maisons of Richemont North America (Bellevue, Switzerland), Coach x Michael B. Jordan та інші. Раніше переможцями ставали проєкти таких брендів і компаній, як: Galeries Lafayette, Coach, Jimmy Choo, Macy's Chicago, Pandora Shine, TOPSHOP, Simon Carter.

Реклама

У новому сезоні команда центрального універмагу готує щось дуже особливе, у співпраці з відомим українським художником, продовжуючи підтримувати мистецтво і українських арт-діячів.

Судді високо оцінили проєкт київського ЦУМ, зробивши акцент на тому, що саме емоційний відгук, який дають вітрини, надає можливість ритейлерам комунікувати зі споживачем. Michael Brindley, суддя 2020 International Visual Competition, так прокоментував перемогу проєкту: "Ритейл переживає важкі часи. Ми повинні пам'ятати, що це сторітеллінг і створення емоційного зв'язку".

Це не перші вітрини ЦУМ, які отримали світове визнання. Вітрини сезону Зима 2018 з сюжетом "Калейдоскоп" увійшли в short-list міжнародного конкурсу вітриністики – VM & DISPLAY AWARDS, поряд з вітринами бутиків Christian Louboutin і Moncler.