Вікторія Бекхем відсвяткувала ювілей свого бренду в паперовому пакеті

10 вересня 2018, 15:05
Вікторія Бекхем знялася в рекламній кампанії, присвяченій ювілею свого бренда

Вікторія Бекхем. Фото: instagram / victoriabeckham

Британський дизайнер Вікторія Бекхем продовжує святкувати 10-річний ювілей свого бренду. Не так давно на честь цієї події вона з усією своєю родиною, включаючи собаку, з'явилася на обкладинці модного глянцю Vogue. А  тепер взяла участь в смішний фотосесії.

Справа в тому, що в 2008 році, коли бренд тільки запускався, відомий фешн-фотограф Юрген Теллер зняв Вікторію у величезному паперовому пакеті для шопінгу з логотипом Marc Jacobs.

Реклама
Вікторія Бекхем 
Фото: Marc Jacobs

Через 10 років дизайнер вирішила повторити цей же фотосет, тільки вже з логотипом Victoria Beckham на пакеті. Оскільки, за її словами, саме тоді Марк Джейкобс відкрив для неї дорогу в світ моди.

Вікторія Бекхем 
Фото: instagram/victoriabeckham

А рекламна кампанія присвячена виходу нової лімітованої колекції футболок, яка надійде в продаж 16 вересня. Купити їх можна буде на офіційному сайті бренду за 115 фунтів.

Вікторія Бекхем 
Фото: instagram/victoriabeckham

Нагадаємо, раніше всесвітньо відома модель Ірина Шейк знялася для обкладинки журналу Daily Front Row. Та не просто так, а з новою і дуже короткою стрижкою.

Реклама

А днями у Вероні відбулася грандіозна презентація нової колекції нижньої білизни бренду Intimissimi. Показ ознаменувався приїздом зіркових гостей, серед яких була зірка серіалу "Секс і місто" Сара Джессіка Паркер. З такого приводу АТРІС обрала ажурний топ Intimissimi, який поєднувала з розкішною атласною спідницею і білими босоніжками.