Том Хіддлстон Фото: REX
Сьогодні стало відомо, що один з промо-роликів бренду Jaguar з Томом Хіддлстоном під назвою "Мистецтво лиходійства", в якому актор не тільки рекламує новий спортивний автомобіль в образі "антибонда", а й цитує Уільяма Шекспіра, у Великобританії заборонили до показу.
Справа в тому, що організація по стандартизації реклами Advertising Standards Authority (ASA) вгледіла в стильному відео "пропаганду небезпечного водіння".
Представники бренду не збиралися відмовчуватися і вже виступили із заявою, в якій повідомили, що автомобіль протягом усього ролика не перевищує допустиму на трасі швидкість.
Крім того, вони відзначили, що на зйомках був присутній поліцейський – він особисто переконався в тому, що правила не були порушені.
Проте співробітники ASA виявилися наполегливі і добилися бажаного – на жаль, тепер побачити ролик зі знаменитістю по телевізору британці більше не зможуть.