У РФ заявили про розробку літака зі зворотним крилом

16 липня 2016, 06:52
Збірка першого дослідного навчального літака почнеться в кінці поточного року

СР-10. Фото: Sat-kb / wikipedia.org

Міністерство оборони Росії підтримало проект розробки легкого реактивного навчально-тренувального літака з крилом зворотної стріловидності СР-10. Як повідомляє "Авіапорт" з посиланням на джерело в оборонно-промисловому комплексі, військові також вирішили в 2017 році провести державні спільні випробування нового літака.

Як очікується, складання першого дослідного навчального літака почнеться в кінці поточного року. У майбутньому році зберуть другий і третій СР-10. Всі зразки будуть оснащені "скляною кабіною", розроблену Рязанським приладобудівним заводом. Згідно із затвердженим планом, поставка перших СР-10 російським військовим почнуться в 2018 році.

Реклама

СР-10 розробляється за нормальною аеродинамічною схемою з одним турбореактивним двигуном. Перші літаки будуть оснащені українськими двигунами АІ-25ТЛ, які потім замінять російськими АІ-55І. Максимальна злітна маса СР-10 складе 2,7 тонни. Літак має крило зі зворотною стріловидністю в десять градусів.

Літак зможе розвивати швидкість до 900 кілометрів на годину і виконувати польоти на відстань до 1,5 тисячі кілометрів. СР-10 зможе виконувати всі фігури вищого пілотажу з максимальним перевантаженням від плюс десяти до мінус восьми одиниць. У перспективі СР-10 стане проміжною ланкою між літаком початкового навчання Як-152 з поршневим двигуном і навчально-бойових реактивним Як-130.

СР-10 виконав перші два польоти 25 грудня 2015 року. В ході першого польоту літак пробув у повітрі 40 хвилин, а другого – 20 хвилин.